Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1351 besök totalt |
Körande till SS imorgon - Anmälningstiden är slut..
Anmälningstiden är slut... Nu är det för sent att anmäla sig. Jag hälsar alla anmälda förare varmt välkomna imorgon!!! Tjena! Det har droppat av några i sista stund ![]() Så vi behöver körande till SS imorgon för att inte gå back allt för mycket. Helt enkelt; nu finns det platser kvar ![]() Vill du testa att köra SS? klicka här! Kom igen nu alla rejsagrabbar och tjejer! klart ni vill köra! ![]() |
||
Far min som skulle åka med mig som meck kanske tar sin 740 om det behövs folk, tror han e lite småsugen på å se hur den går om man tar i, men då måste ni ha ont om plats, 18 år gammla stötdämpare gör ju sitt så att säga, så säg till om ni lyckas fylla eller inte.
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||
Hej!
Endast passagerare i dem körande bilarna är tillätna på banan. Sorry, av säkerhetsskäl är reglerna så. Vi ses imorrn! ![]() |
||
såg inte att anmälningstiden va slut, såg bara att de saknades folk, aja, då får han åka me mig då..tjohej
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||
Jag har precis fått klart bussningarna på bilen, så jag är rejält sugen på att testa lite konbana. Har aldrig kört något liknande förut, så det vore spännande att prova på. Skulle dock vilja veta vilka regler det är som gäller. Måste man ha hjälm, speciella kläder och dylikt eller funkar det om man bara släpar med sig själv och bilen? Några krav på bilen - fräsha däck exempelvis? Jag har förstås inget av detta, därför jag undrar. Hoppas det är okej att jag frågar här istället för att skicka mail. Sitter på jobbet just nu och kommer inte hem förrän i natt, så jag har lite svårt att slänga iväg ett mail.
En lite mer specifik plats vore förresten trevligt att få reda på, så jag vet om det funkar rent tidsmässigt. ![]() |
||
Hej Alex!
Tyvärr så har anmälningstiden gått ut. ![]() Men det kommer troligtvis bli fler körningar under sommaren. Det är bara att hålla koll på rejsa.nu ![]()
|
||
Attans, visste inte riktigt vad som var skrivet senast - att anmälningstiden var slut eller att det var akut behov av folk. Fast det gjorde ändå inte så mycket då det visade sig att jag blir tvungen att jobba imorgon, så jag hade ändå inte kunnat. Hoppas det blir en rolig tillställning för er! Skall försöka komma och köra kapp lite koner nästa gång det blir av.
![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1351 besök totalt |