Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
Körande till SS imorgon - Anmälningstiden är slut..
1351 besök totalt
HenkeM
Stockholm
Här sen Dec 2003

Trådstartare

Anmälningstiden är slut...
Nu är det för sent att anmäla sig.

Jag hälsar alla anmälda förare varmt välkomna imorgon!!!

Tjena!

Det har droppat av några i sista stund
Så vi behöver körande till SS imorgon för att inte gå back allt för mycket.

Helt enkelt; nu finns det platser kvar thumbs up

Vill du testa att köra SS? klicka här!

Kom igen nu alla rejsagrabbar och tjejer!
klart ni vill köra!

Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004

Far min som skulle åka med mig som meck kanske tar sin 740 om det behövs folk, tror han e lite småsugen på å se hur den går om man tar i, men då måste ni ha ont om plats, 18 år gammla stötdämpare gör ju sitt så att säga, så säg till om ni lyckas fylla eller inte.

Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
HenkeM
Stockholm
Här sen Dec 2003

Trådstartare
Hej!

Endast passagerare i dem körande bilarna är tillätna på banan.
Sorry, av säkerhetsskäl är reglerna så.

Vi ses imorrn!

Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004

såg inte att anmälningstiden va slut, såg bara att de saknades folk, aja, då får han åka me mig då..tjohej

Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Alexi Törnqvist
Sigtuna
Här sen Nov 2003

Jag har precis fått klart bussningarna på bilen, så jag är rejält sugen på att testa lite konbana. Har aldrig kört något liknande förut, så det vore spännande att prova på. Skulle dock vilja veta vilka regler det är som gäller. Måste man ha hjälm, speciella kläder och dylikt eller funkar det om man bara släpar med sig själv och bilen? Några krav på bilen - fräsha däck exempelvis? Jag har förstås inget av detta, därför jag undrar. Hoppas det är okej att jag frågar här istället för att skicka mail. Sitter på jobbet just nu och kommer inte hem förrän i natt, så jag har lite svårt att slänga iväg ett mail.
En lite mer specifik plats vore förresten trevligt att få reda på, så jag vet om det funkar rent tidsmässigt.
Citera
HenkeM
Stockholm
Här sen Dec 2003

Trådstartare
Hej Alex!

Tyvärr så har anmälningstiden gått ut.
Men det kommer troligtvis bli fler körningar under sommaren.
Det är bara att hålla koll på rejsa.nu

Alexi Törnqvist skrev:
Jag har precis fått klart bussningarna på bilen, så jag är rejält sugen på att testa lite konbana. Har aldrig kört något liknande förut, så det vore spännande att prova på. Skulle dock vilja veta vilka regler det är som gäller. Måste man ha hjälm, speciella kläder och dylikt eller funkar det om man bara släpar med sig själv och bilen? Några krav på bilen - fräsha däck exempelvis? Jag har förstås inget av detta, därför jag undrar. Hoppas det är okej att jag frågar här istället för att skicka mail. Sitter på jobbet just nu och kommer inte hem förrän i natt, så jag har lite svårt att slänga iväg ett mail.
En lite mer specifik plats vore förresten trevligt att få reda på, så jag vet om det funkar rent tidsmässigt.

Sigtuna
Här sen Nov 2003

Attans, visste inte riktigt vad som var skrivet senast - att anmälningstiden var slut eller att det var akut behov av folk. Fast det gjorde ändå inte så mycket då det visade sig att jag blir tvungen att jobba imorgon, så jag hade ändå inte kunnat. Hoppas det blir en rolig tillställning för er! Skall försöka komma och köra kapp lite koner nästa gång det blir av.
Citera
Inför träffar
1351 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande