| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD: E36 M-inredning
|
1700 besök totalt |
|
SÅLD Eftersom jag hädanefter kommer köra med skalstolar och bur har jag ingen användning utav min fina M inredning längre. Inredningen kommer från en 318is Class 2 från början, vet inte hur pass unik inredningen är med den är väl inte vanlig iaf. Vad som är unikt med dessa stolar till skillnad mot annan m-inredning jag haft (eller så har jag inte hittat det innan) är tyget och möjligheten att tilta hela stolen fram och bak i lutning (utöver den man har på sidan, denna knapp sitter framtill). Baksätet medföljer också såklart. Vet inte riktigt vad jag ska begära, men Lägg bud i tråden eller PM eller det ni föredrar, jag är absolut inte omöjlig med priset så lägg bud om intresse finns. inte alls rengjorda på bilden, bjuder på en dammsugning innan jag släpper dem
_________________ Emil Magnusson BMW e81 320d, e87 130i, e36 328 |
||||
|
Re:
Jag skulle verkligen behöva sitta bättre. men det är för långt bort! Jag bor nästan i stockholm Kollade bussgods men det skulle bli ca 2000 kr...
_________________ Ossian Calemark Wells |
||||
|
Re:
Aj aj! Den prislappen var inte så uppmuntrande, du får hoppas det dyker upp något liknande i dina trakter
--------- Inredningen är nu "paxad" _________________ Emil Magnusson BMW e81 320d, e87 130i, e36 328 |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1700 besök totalt |