| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÅLD: Golf Mk5 R32 DSG Turbo 500hk 6750mil
|
3834 besök totalt |
|
Golf R32 DSG Turbo -06 Svensksåld DSG-låda med paddlar bakom ratt 6750 mil Tornado röd 5 dörrars Eltaklucka i glas Sportstolar och baksäte i helläder i fint skick Tyg/gummimattor Bra touch huvudenhet, dörrhögtalare och slutsteg från pioneer, skärmar i nackstöd. Haldex 4wd Turbokonverterad med bara seriösa och påkostade komponenter. Byggd/balanserad bottendel samt nya ventilstyrningar etc i toppen av FP Engines. Precision 6265E Turbo Integrated Engineering H-profil stakar JE Kolvar med första överdimension Coatade Vevaxellager Shortrunner intake Mappad ECU och DSG av United Motorsports, USA 3" Avgas från turbo av Uppsala avgasteknik med värmecoatad downpipe Snygg och prydlig under huven med en del svart pulverlackering övrig spec kan fås på begäran Motorn ger ca 500hk/650Nm på endast 1.1bar Effektuttaget är ganska safe och har endast gått 300 mil sen motorn byggdes Turbosmart elektronisk laddtrycksstyrning Lambda/laddtrycks mätare H/R Sänkfjädrar H/R krängare fram/bak Säljes på 18" Orginalfälgar med dubbdäck Besiktad 2014-01-23, nästa besiktning senast 2014-12-31 Fordonskatt inbetald 2014-02-04 Motorolja/filter nybytt Ägs och säljes av en entusiast och jag kan redovisa historiken på bilen, köptes 100% orginal av mig 2011 Bilen är unik och sticker ut när folk ser/hör den, den överladdade VR6an ihop med dsglådan är helt underbart brutal och effektiv. Lockar det dig, hör av dig vid seriöst intresse så får bilen själv berätta vad jag försöker förmedla i text
Endast seriösa spekulanter som vet vad dom ringer på hör av sig! Pris: 198 000:-, inga byten Kan INTE jämnföras med orginal R32, Golf GTI, Audi S3, etc. för bilder se blocket annons: http://www.blocket.se/vi/51985809.ht _________________ Jonas Ahlinder |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
3834 besök totalt |