| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
UTHYRES: Garageplats i Eslöv området
|
1006 besök totalt |
|
Har lite plats över i ett garage jag flyttar in i nu till april och tänkte se om det finns lite trevligt rejsafolk som söker garageplats? Garaget ligger ca 10 min utanför Eslöv (mot Landskronahållet), ligger i ett inhängnat område och kommer vara larmat. Är just nu på gång med att bygga upp det hela och kommer inte vara färdigt på ca 2 månader. På grund utav att garaget inte är färdigt har jag svårt att skriva ut vad jag kan erbjuda mer specifikt, men det handlar om 30 - 60 kvadrat kallgarage som man kan inreda och isolera om man vill, alternativt en plats i färdigisolerat garage på ca 30 kvadrat, men är flexibel med storleken pga att inget är 100% klart än. Men det mesta går att ordna, vare sig man vill ha ren uppställningsplats eller meck-plats Känner du att du är intresserad kan du kontakta mig här i tråd eller PM, alternativt på e.magnusson85 (snabel-a) gmail.com.. vill du prata i telefon så maila ditt nr så ringer jag upp när jag har tid. Så kan vi ta det hela därifrån.. humana priser utlovas, speciellt till rejsafolk! _________________ Emil Magnusson BMW e81 320d, e87 130i, e36 328 |
![]() |
SÄLJES
|
1006 besök totalt |