| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Erbjudes: Transportservice Schyssta Klubben (TSK)
|
35 besök senaste veckan (299004 totalt) |
|
Re:
_________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se
Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||
|
Fredag förmiddag kör jag tom vito och tomt släp från östra Skåne till Sundybyberg.
Finns även plats på hemvägen. Ring: 0730-882377, är inte inne regelbundet här. _________________ Alfred Wigren BMW 325 Coupé Nationell Special 2wd Mercedes 190E 2.3 16v Asfaltsrally/Appk-projekt Mercedes 280CE -72 Banbils/glassbilsprojekt |
||
|
Fortfarande gott om plats i Viton!
Ev kan det bli aktuellt att ändra släptyp, isf blir det ett biltransportssläp. Samma nummer som ovan om ni har några frågoer lr så. _________________ Alfred Wigren BMW 325 Coupé Nationell Special 2wd Mercedes 190E 2.3 16v Asfaltsrally/Appk-projekt Mercedes 280CE -72 Banbils/glassbilsprojekt |
||
|
Åker Västerås --> Skellefteå imorgon söndag (30/3) och hem samma väg på onsdag.
Relativt fullpackad Passat så däck och fälgar kan bli svårt att få med. /Robert _________________ Robert Briby ______________________________________ pugaction.se |
||
|
Jag kör mellan kristianstad och Norge lite då och då. Krstd-hässleholm-örkelljunga-halmstad-gbg-uddevalla-sarpsborg.
BMW E34 sedan eller BMW e46 Touring som transportmedel. Så om någon behöver ha nåt transporterat där så kan jag nog konkurrera med postens taxa ;-) _________________ Sammy Lundin |
||
|
Löst
Hej Är det ngn som kan få med 4 st fälgar från lund/malmö och upp till västerås eller runt omkring typ sth norrköping örebro?? Mot önskar ersättning. Med vänlig hälsning, Michael _________________ Michael Franzetti BMW Z3M |
||
|
Gävle - Sthlm i morgon fre 25/4 avfärd 12:00
Retur lö eftermiddag. Hinner inte hämta och lämna grejer utan det får bli att komma överens om mötesplats. _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||
|
Re:
Ingen? Snart försent o boka
_________________ Peter Barrdahl |
||
|
Någon som ska till knutstorp psc i helgen och sen till Stockholm eller Hässleholm Stockholm?
Behöver få med ett par bromsok. Mvh Robin _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
|
I morgon åker jag Jönköping Malmö klockan 08,00. Kommer köra E4+E20 (antar jag)..
någon som behöver någonting eller någon på nervägen eller uppvägen säg till.. hemfärd runt 15,30... Jag kan utan problem svänga av och hämta upp grejor alltså. sms's (stresssigt jobb), på 0725423500 så ringer jag upp... _________________ Martin Fåglefelt VW Passat 2.0tdi 4motion -14 Volvo C30 -10 DrivE 0725-423500 |
||
![]() |
SÄLJES
Erbjudes: Transportservice Schyssta Klubben (TSK)
|
35 besök senaste veckan (299004 totalt) |