| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÅLD
|
1 besök senaste veckan (6185 totalt) |
|
Re:
Haha, tackar! Ja, det är en jäkligt skön bil... Själv tycker jag att det nog är den mest underhållande som jag kört och då har jag ändå ganska hårda referensramar. Men du verkar ju ha en del bilar som du kan sälja av så det är bara att komma o shoppa sen
_________________ Alexander Lapajne |
||
|
Har tyvärr svårt att skaka loss de där pengarna inom en snar framtid.
Du har inget rolig tillbehör till R53 som du säljer vid sidan om? Trim/styling vad det nu må vara. Något för att uppgradera en vanlig S iaf. ;-) _________________ Patrik Jönsson |
||
|
Re:
Jo, jag har ju tänkt tanken att sänka priset och sälja bilen som den är och extragrejerna för sig. Men jag bävar för att göra en ny runda på blocket för alla konstiga människor som hör av sig... Låt mig återkomma! _________________ Alexander Lapajne |
||
|
Re:
Hej! Det ligger nu en ny annons ute på blocket med radikalt sänkt pris på bilen fast då säljs den utan alla tillbehör. Så blir den såld i den konfigurationen så återkommer jag till dig med vad som blev över
/Alex _________________ Alexander Lapajne |
||
|
Re:
Bilen är nu såld. Det som blev över är ett par Recaro original-skalstolar som kunde fås till Mini Cooper GP som tillval. _________________ Alexander Lapajne |
||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÅLD
|
1 besök senaste veckan (6185 totalt) |