Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 2 besök senaste veckan (68682 totalt) |
Re:
Vore jag dig skulle jag låta någon göra en tavla av bilden och sen ha hemma på väggen ![]() otroligt bra bild _________________ Robert Pentén 7:53 BTG 996 Turbo X50 997 Gt3 CS MK1 997 Gt3 CS MK2 993 C2 ombyggd för bana 993 C2 gatbil Ferrari 430 Scuderia BMW 325i E90 för VLN |
||||
Re:
Det blir det inget av, massor är på tapeten redan.. ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Re:
Haha, jo....Jag försöker bara ljuga för mig själv...Känns bättre då ![]() _________________ Andreas Håkansta |
||||
Re:
Bilen är blå igen. Kommer att totalrenoveras ![]() Tar det ganska lungt, har ingen stress. Gissar att den kommer att vara helt klar till slutet av nästa sommar! _________________ Andreas Håkansta |
||||
Re:
jo, men har ingen aning. Har fyllt 30, då är det ok att bara njuta av vetskapen att man har en snabb och fin bil. Att den sen inte körs är en annan sak. Var sak har sin tid ![]() _________________ Andreas Håkansta |
||||
Re: RSR
Jag svarar åt Andreas då jag tror han inte är här så ofta. Bilen håller på och monteras ihop efter lackeringen. Vad jag har hört så ska bilen vara klar till mitten på Maj och ut på gatan, men Rickard du vet väl mer exakt? ![]() _________________ Björn Selander Porsche 996 TURBO https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=822294 STACC -Inspirerande och rolig körning på bana! |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 2 besök senaste veckan (68682 totalt) |