| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Bilstein Pss9 & Millway camberplates BMW M3 e36
|
2096 besök totalt |
|
Hej Säljer ett Bilstein pss9 Nurburgring kit med Millway camberplattor. Kitet har suttit på min bil men monterades av pga klonkljud i framvagnen. Skickades in till Forza för översyn men det tog längre tid än väntat så jag köpte ett annat kit till min bil. Kommer få kitet hemskickat från Forza nu nästa vecka. Framdämparna var för övrigt friska. Gängstigningen var fel efter en felmonterad mutter, men det är åtgärdat nu. Priside 13 000kr _________________ Jimmy Mäkinen |
|
Uppdatering:
Gängstigningen skulle vara lagad och klar för leverans, men så var inte fallet. Gängstigningen gick inte att rädda. Kort sagt bad jag Forza avbryta reparationen då dom gång på gång kommit med dåliga ursäkter hit och dit. Totalt 4 månader hade dom på sig. Kort sagt rekommenderar jag INTE Forza för liknande uppdrag. Dämpare och camberplattor säljes i befintligt skick, bifogar bilder. Jag hade dom monterade i min bil med "fel" gängstigning tidigare. Ingen aning om Forza har gjort saken värre dock. Pris 6000kr
_________________ Jimmy Mäkinen |
|
yeah that's what happens if you ask Jarls bilservice to mount stuff like this, they used to be good, but they hired some retard called Pierre who fucked the whole car up, even though I paid 60.000 SEK for alle the "work"
Forza and Jarls = no go. FYI: this is my old car. |
![]() |
SÄLJES
|
2096 besök totalt |