| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 3.0T-Timeattack
|
4 besök senaste veckan (42146 totalt) |
|
_________________ Pär Eklund |
||||
|
Motor
Hämtade turbo,grenrör och dp från coating idag, stämning säger jag :-)
Uppladdad med Rejsas Android-app. _________________ Pär Eklund |
||||
|
Motor
Hämtade prylar från coating idag, grenrör,dp och wg, stämning säger jag :-D
||||
|
Motor
Nu ska motorn i för sista gången iår är det tänkt...tror det blir bra detta, vad tror ni? Så tyst här kom igen lite feedback ;-) har slagit mig att jag lägger mest tid på motorn, fast det e den som varit starkaste komponenten...hmm otur när jag tänkte kanske
||||
|
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||
|
|
||||
|
Re:
Jo det ligger mycket i det du säger..men nu var motorn i behov Av renovering så då hamna mycket pengar och energi där..
Har iaf skaffat lite värre krängare till chassiet
||||
|
Re:
Då var det ju inte så mycket att välja på, utan motor kommer man ju inte framåt
_________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
|
Re:
Tjusigt blåsinstrument! Misstog turbon för en bastuba
Bilen var snabb redan förra året så med mer effekt, bättre respons och bredare däck kan det bara gå åt ett håll
Så sant. Många som lätt lägger 150' på motorn och en bråkdel på chassit istället för tvärtom som många gånger är bättre för varvtiderna. _________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||||
|
Re:
[quote="GustafB"]Tjusigt blåsinstrument! Misstog turbon för en bastuba
Bilen var snabb redan förra året så med mer effekt, bättre respons och bredare däck kan det bara gå åt ett håll
Hehe ja det blev en skaplig snorkel ut från turbon Var så less på att ha tryckrör dragna under bilen så nu fick det bli en snabel runt fjädertornet istället.
Ja ett riktigt chassie hade suttit mumma men det får bli ett annat år. Känns tryggt att du tror på min kärra Gustaf
||||
|
Re:
Det är Samco-bälgar, har för mig jag beställde via streetperformance. Men finns säker att få tag på till bättre pris på ebay. _________________ Pär Eklund |
||||
|
Re:
Jo de syns på filmen att de är bra ork i motorn:) Hade helt klart vart intressant om jag inte hade min bil:) vad blir det i stället? _________________ Robert Forsberg |
||||
|
Kaross till salu!
Håll utkik i racebil säljes, mer info kommer där. Vid frågor pm eller ring 0761664506
||||
|
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 3.0T-Timeattack
|
4 besök senaste veckan (42146 totalt) |