Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 42051 besök totalt |
_________________ Pär Eklund |
||||
Motor
Hämtade turbo,grenrör och dp från coating idag, stämning säger jag :-) ![]() Uppladdad med Rejsas Android-app. _________________ Pär Eklund |
||||
Motor
Hämtade prylar från coating idag, grenrör,dp och wg, stämning säger jag :-D ![]() Uppladdad med Rejsas Android-app. _________________ Pär Eklund |
||||
Motor
Nu ska motorn i för sista gången iår är det tänkt...tror det blir bra detta, vad tror ni? Så tyst här kom igen lite feedback ;-) har slagit mig att jag lägger mest tid på motorn, fast det e den som varit starkaste komponenten...hmm otur när jag tänkte kanske ![]() Uppladdad med Rejsas Android-app. _________________ Pär Eklund |
||||
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||
|
||||
Re:
Jo det ligger mycket i det du säger..men nu var motorn i behov Av renovering så då hamna mycket pengar och energi där.. ![]() Har iaf skaffat lite värre krängare till chassiet ![]() _________________ Pär Eklund |
||||
Re:
Då var det ju inte så mycket att välja på, utan motor kommer man ju inte framåt ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Re:
Tjusigt blåsinstrument! Misstog turbon för en bastuba ![]() Bilen var snabb redan förra året så med mer effekt, bättre respons och bredare däck kan det bara gå åt ett håll ![]()
Så sant. Många som lätt lägger 150' på motorn och en bråkdel på chassit istället för tvärtom som många gånger är bättre för varvtiderna. _________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||||
Re:
[quote="GustafB"]Tjusigt blåsinstrument! Misstog turbon för en bastuba ![]() Bilen var snabb redan förra året så med mer effekt, bättre respons och bredare däck kan det bara gå åt ett håll ![]() Hehe ja det blev en skaplig snorkel ut från turbon ![]() Ja ett riktigt chassie hade suttit mumma men det får bli ett annat år. Känns tryggt att du tror på min kärra Gustaf ![]() ![]() _________________ Pär Eklund |
||||
Re:
Det är Samco-bälgar, har för mig jag beställde via streetperformance. Men finns säker att få tag på till bättre pris på ebay. _________________ Pär Eklund |
||||
Re:
Jo de syns på filmen att de är bra ork i motorn:) Hade helt klart vart intressant om jag inte hade min bil:) vad blir det i stället? _________________ Robert Forsberg |
||||
Kaross till salu!
Håll utkik i racebil säljes, mer info kommer där. Vid frågor pm eller ring 0761664506 ![]() Uppladdad med Rejsas Android-app. _________________ Pär Eklund |
||||
_________________ Pär Eklund |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 42051 besök totalt |