| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: porsche RCS koppling, r-däck 235/305-19, cupdelar mm
|
2297 besök totalt |
|
Halloj! Säljer av div grejer jag inte längre behöver som passar 996t/gt2 men även andra porschar. Alla grejer har gått exakt 22.3mil så det är i princip nytt. Fråga här i tråden om ni undrar någonting. Gt2 kopplingskit med allt man behöver (764 tryckplatta, 4-puck sinterlamell, 964rs svänghjul, gaffel, slavcylinder, nållager, slang, urtrampningslager, röret till urtrampningslagret) SÅLT Sachs RCS koppling 3-skivig till cupbil med urtrampningslager och svänghjul, beg. Bara att slippa fippla med pinnjäveln när man har ur/i lådan gör att man lever längre och lyckligare 15000:- Nya original 997-08 cup dämpare 15000:-? Toestag 997cup monoball oem porsche 2st, saknar "pinnen" som går upp i spindeln 2500:- HRE P40 kopior 19" svarta med toyo 888 235/35/19 fram, 305/30/19 bak porschevapen i centrum 17000:-Sålt Pirelli corsa system i samma dimension som ovan helt nya tillverkade v49 2011 6000:- 350mm bromsskivor fram original 996 gt2 ej cayenne eller så. 3000:- Har även typ allt till en 996turbo förutom det som är absolut nödvändigt för att köra den. Ligger i en hög i garaget och tar plats. Fråga om jag har det ni söker så svarar jag här. Med vänlig hälsning, kalle 0706302326
_________________ Karl Tyren |
||
|
Hej,
Skickade just ett SMS till dig (ber om ursäkt för den sena tidpunkten ).
Jag köper gärna kopplingskitet av dig! Svara med PM eller telefonnumret i SMS:et så ordnar vi detaljerna. Mvh /Tom _________________ /Tom Bengter Porsche 981 M3LR |
||
|
Har du tillgång till ritningar på belägg som passar oken? Är på jakt efter nya ok, men har målat in mig i ett hörn och behöver rätt långsmala belägg. Annars ger årsmodell på GT2 mig mer att gå på också, så jag kan leta själv.
Eller ja, när jag läser noggrannare verkar det vara skivorna som var GT2. Behöver veta lite mer om oken hur som helst. _________________
Ibland kör jag bana. Fast rätt sällan ändå. |
||
|
Re:
Ja, precis, jag rörde ihop det en del. Jag behöver kolla på belägg för att måtta in det med mina skivor jag har, och då underlättar det att veta vilka belägg som hör till de där oken. Verkar som att de blir lite djupa för mitt behov, tack ändå. _________________
Ibland kör jag bana. Fast rätt sällan ändå. |
||
![]() |
SÄLJES
|
2297 besök totalt |