| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Eftersnack
2014-04-14 LMS Prova-på-bankörning Sviestad
|
4010 besök totalt |
|
Då var man hemma från kvällens utflykt.
Jag hade skitkul. Som vanligt massa trevligt folk och mycket med körtid. Som det ska vara. Lite film från två slumpade varv: _________________
|
||
|
Inget har ändrats, Sviestad igår bjöd på trevligt folk, så mycket bantid som jag orkade och klart godkänt väder! Bra fixat, LMS crew!
Speciellt att regnet bara tangerade banan, inne i Linköping hade det visst regnat rejält... Tack till Andreas och Niklas:arna (Falk och trocade) för glada tillrop! Hade det lite motigt i början när rejsoverallens dragkedja pajjade... Första testet m kamera i bilen gav ganska värdelös film, nästa gång blir det vindruteplacering på den manicken... Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
|
Re:
Tackar! Kul att se lite filmbevis, det var en lååång mörk vinter i garaget. Ska bara bota illamåendet när jag kör och fixa en ny kamvariator så blir det mer Sviestad framöver!
Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
![]() |
Eftersnack
|
4010 besök totalt |