Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
7131 besök totalt |
Sjukt omoget.
Troligtvis utsätter han sig själv och andra för risker när humöret kokar över på banan. Det ser ju ut att vara TF och inte tävling direkt, tagga ner och hoppas på friare varv nästa gång. _________________ I.n.g.3.m.a.r O.1.s.s.o.n ![]() |
||||
Re:
Hmm.. tycker det är rätt dåligt att uttrycka att alla med ADHD är lättirriterade idioter. kalla han för vad han är istället, Dum i huvudet. _________________ Mattias Broberg |
||||
Re:
Hackar inte specifikt på de med sjukdomen utan det är en generisk beskrivning av idioter i allmänhet. Iofs så är känslomässig instabilitet just ett adhd-symptom - liksom hyperaktivitet. Kan säga Damp-skadade ist. _________________ Tony Jonsson Grace, Space and Pace. |
||||
"generisk beskrivning av idioter i allmänhet"
Hrrrm.... Alla som har ADHD uppskattar nog inte att man använder deras diagnos namn som en "generisk beskrivning av idioter i allmänhet" ![]() Jodå, jag förstår vad du menar. Men det blev inte så vidare värst bra formulerat ![]() Men nu släpper vi semantiken och återgår till ämnet. _________________ ![]() |
||||
Jaha...vad säger men...?
Jag vet inte om föraren eller kommentarerna är värst. Sedan är ju inte adhd någon sjukdom.....liksom inte besserwisser är det. Och...förresten....får man inte svära i sin egen bil... _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Re:
Redigerade min text ![]() Svära i bilen eller inte.... ja alltså, jag vill iaf inte själv vara i närheten av någon som kör på banan jättearg. Inte ute i trafiken heller faktist. _________________ ![]() |
||||
Det där var väl inte farligt. Så länge han inte kör mer vårdslöst p g a han är arg så är det ok enligt mig och vad jag kan se så sköter han sig på den punkten.
_________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||
Tappar mycket sällan besinningen på banan men en kille i en dyr fin Merca gjorde mig förbannad häromåret.
snart 75000 views på tuben och MASSOR med comments, allt från att jag är en fet idiot till att jag kör asbra. Kanske inte helt nöjd med mitt beteende men framförallt inte med hans. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
||||
Re:
Där var värre saker än det men här trodde en del att jag väntade in honom för att skapa en situation men så var fallet inte, orkar inte kolla nu men det var väl precis vid turnin som han körde om. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Är det turistkörning så är det, då får man nog ha lite tålamod med att alla inte är fullt insatta i hur man skall köra och visa hänsyn, det gäller såklart även de flesta trackdays där vem som helst får köra.
_________________ Johan Lindström Golf GTI 16v -1987 Sharan 2.0 Tdi 4M GT -2018 |
||||
Re:
Jo det är klart man får ![]() Och han kör ju inte särskilt illa även om han är förbannad @Johan Den där Mercan var ju en riktig sköning, fattar inte att du vågade ligga så nära så länge. Han körde ju som om han var odödlig ![]() _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||
Re:
Håller med. Tålamod ![]() _________________ ![]() |
||||
Re:
Hehehe tänker du på min video får jag erkänna mig skyldig men å andra sidan är det väl inte värre än att budskapet framgår ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
7131 besök totalt |