| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: trippla Dellorto DHLA 45
|
4807 besök totalt |
|
Har en uppsättning Dellorto DHLA 45 för en sexa, som suttit på en radfyra det sista (då med 38mm hals, org 36mm) Nya nålventiler, samt accpumpsmembran. Mkt fint skick, lite använda. Italienska kvalitetsbitar från förr ! Finns i gbg, och kan skickas. 8000:- Bilder kan ordnas vid intresse 0705 116593 / Peter _________________ Peter Alfredsson Alfasud Ti Porsche 911E A-H Sprite Honda Integra DC2 |
|
Hej Peter,
Detta kan vara det som jag söker, söker förgasare till min BMW M30 (stora sexan) på 3,5 liter. Bilder och mer information skulle jag verkligen uppskatta, är inte så bekant med förgasare. Hjärtligt tack på förhand, Mvh Christer _________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
|
Försöker fortsatt komma fram till om jag ska nyttja Dellorto eller Weber på min 3,5 liters raka sexa.
_________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
|
Funkar nog lika bra vilket som, man sa dock att dellorton ofta gav ett något bättre vrid än webern (kanske en bättre atomisering (finfördelning)) av bränslet (sen var det nog olika läger som höll på sin favorit) Detta var nu länge sedan (folk hade tjafs på jeansen bla) Nu är det kanske mer en fråga om vad som finns att tillgå / P
_________________ Peter Alfredsson Alfasud Ti Porsche 911E A-H Sprite Honda Integra DC2 |
![]() |
SÄLJES
|
4807 besök totalt |