| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Nissan Skyline GTS-T R33
|
1251 besök totalt |
|
Säljer av en av mina bilar. tyvärr den som jag gillar mest, men ekonomin går i första hand. Spec 2 1996. reg nr tuk301 Renoverad RB25 som är helt orginal. N1 vattten pump bytt i vintras. Autronic smc motorstyrning helt nybytt koppling rullat 10 km Exedy steg 3 tryckplatta (850kg) , 4-puckad sinterlamell K&N filter Frontmonterad Intercooler. Walbro soppapump. Mocal termostartstyrt 16-radigt oljekyl. 3" avgas , racecat, decat rör följer med. 338hk på regbeviset Mappad av PPF 310whp 400wnm @ 1 bar på 98 oktan bromspapper finns K-sport coilovers runt om Fram: 150N/mm fjädrar. Driftworks justerbart Casterstag Whiteline Camber kit. Whiteline fjäderbenstag. Whiteline justerbar k-hämmare 24mm. Bak: 90N/mm fjädrar Driftworks justerbara övre länkarmar. Driftworks polyrethanbussningar i nav samt undre länkarm. Driftworks subframe bussningar. Whiteline justerbar k-hämmare 22mm. HICAS ersatt med stag från Driftworks. Original fjäderbenstag. Bromsar K-sport 356mm fram med 8kolvs ok. ROTA Torque 18x9.5" 235/40 fram. 245/35 federal 595 RSR bak helt nya Nismo frontläpp GTR-vinge GTR-sidokjolar Tonade rutor cusco skruvbur finns absolut ingen rost eller repor. inredningen delvis urplockad, men det mesta finns. mer bilder och info finns på http://www.garaget.org/?car=320695 inga byten ring mig på 0737337585 michael kastari bilen finns i eskilstuna Priset är 90000kr och då säljs bes o skattad och rekondad. billigare om jag slipper besikta som igentligen inte är ett problem. ring eller messa så berättar jag mer _________________ Michael Kastari |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
1251 besök totalt |