| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 1502 -75 *såld*
|
691 besök totalt |
|
min tid inte räcker till för att färdigställa den här bilen så får någon annan ta över mitt objekt. Den var tänkt att bli en trevlig org bil då jag har nog med stolleprov ändå. Den är i stort sett komplett, delvis nerplockad bil som hämtas på trailer. Lättare objekt , inte så farligt med rost, div skavanker finns såklart. De "stora" grejorna är väl att någon tidigare ägare med ambition för att sladda bucklat v bakskärm så det finns lite bucklor där , och att bakre hjulhus är uppskurna för att montera turbobreddare och delat plåten mellan hjulhus och skärmkant sedan fyll upp med fogskum istället för
att svetsa ihop dem. Det sitter helt nya framskärmar på den , det mesta finns för att montera ihop den och är märkt samt nerpackat i påsar. Stå just nu på pallbockar men någon form av däck o fälg kan monteras vid köp, går att provstarta avställd i 6 år förvarad inomhus i kallgarage under tiden. Originalfärg är golf yellow, men tyvärr så är den primad grå förmodligen av samma pucko som kapat i den , dvs inte jag eller föregånde ägare heller. Bilder skickas gärna till seriösa spekulanter, INGA BYTEN , skambud kastas priside 9000:- bvsa Erik Umeå 0706477402 _________________ Erik Persson Lönnmeckande Umeå bo kartongtrimmare..(ibland iaf) Hopplös på att använda det som blir färdigbyggt. |
|
Finns bilder på bilen här, inte mkt jobb alls en dags snikmek åk o besikta kör en sommar putsa i vinter
du hittar bilder här. http://s971.photobucket.com/user/gas jag startade den i dag för en intresserad Hoppade igång direkt
Med vänlig hälsning Erik _________________ Erik Persson Lönnmeckande Umeå bo kartongtrimmare..(ibland iaf) Hopplös på att använda det som blir färdigbyggt. |
![]() |
SÄLJES
|
691 besök totalt |