| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Opel Insignia cdti 4x4
|
989 besök totalt |
|
Ska sälja min Insignia pga jobbyte. Har endast gått 2300 mil (idag) och är nyservad. 5d kombicoupe 5 års nybilsgaranti (2 år kvar) 160hk diesel Automat Fyrhjulsdrift Flexridechassi (sdaptivt man ställer hårdhet på instrumentbrädan) Företagspaket (sportstolar, xenon med kurvljus, bättre radio mm mm) Blåtandshandsfree Automatiskt helljus Parkeringssensorer med fickparkeringsfunktion Orginal 18 tumsfälgar med 8mm däck kvar 17 tums dubbdäck på alufälg (6mm och 8mm) Lackbehandlad i december 2013 Servad enligt bok (670, 1150 oh 2000 mil) Endast en ägare innan mig som dock tog ut den som tjänstebil men löste ut den privat. Felfri bil med massor av nybilskänsla. Har inte bråttom att bli av med den. Bilder kan mailas vid intresse. Bil i 20000:- klassen kan ev tas i inbyte Nypris var över 315000:- . Pris för rejsa.nu:are 175000:- Nås på enklast i tråden här eller på PM. Vet inte hur länge mitt telnummer funkar (jobbyte) 072-2476616 eller brevet@spray.se
_________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||
|
Pga förändringar på jobbfronten med tjänstebil i antågande gör jag gärna en snabb och smidig affär till seriös spekulant.
Trevlig bil som överaskat även en opelgalning som mig jämfört med andra tyska premiumbilar. _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||
|
Re:
Jag är ju ute efter en kombi, du skulle haft en sådan istället.
Är det årsmodell 2011 på den? _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||
|
Det är en 2011 ja. Tillverkad i mars om jag minns rätt. Har du kollat hur stort bagaget är i en 5d? Jag valde den framfor Volvo V60 for den rymmer klart mer
Du kan ju kolla på den och ta en tur om du har lust. Vegabaren har goda hamburgare har jag hort , vi kan ses där
_________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||
|
Re:
Nja, efter Ådi så vill jag helst ha en manuell bil igen även om din bil definitivt har rätt utrustning (förutom dragkrok?). Sen vet jag att skall man köpa begangnad bil är det väl du eller Figgz som man gäller, som tar väl hand om bilarna. Vegabaren går alltid att besöka ändå ;-) _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||
|
Synd i så fall Marcus för fin är den.
Dragkrok saknas tyvärr men är inte så dyrt att få monterat och kan man montera själv finns kit i tyskland för ca 2000:- Automat är lite både och om du frågar mig. Trevligt på ny bil men när äldre automater börjar krångla är det inget skoj. Här är det nybilsgaranti och dessutom maskinskadeförsäkring kvar LÄNGE så om det är fel man oroar sig för kan man sova lugnt En länk till blocket http://www.blocket.se/stockholm/Opel _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||
![]() |
SÄLJES
|
989 besök totalt |