| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Extrem Volvo s60 lite gds säljes pga tappat intresse
|
2475 besök totalt |
|
Jag säljer min extrema s60 pga tappat intresse.tog ut den förra månaden och på 2dagar så hade jag lyckats med att knäcka motorhuven och spräckt frontspoilern pga slarv..suck.ställde tillbaka den i garaget och vill inte se bilen mer.Den behöver alltså en ny motorhuv och frontspoilerns spricka behöver lagas. se länk för information.Eller ring så berättar jag mer. http://www.garaget.org/?car=205530 motorn har sedan Autotech byggde den gått c.a 1000-1500mil på grundladdet 1.2(c.a 400hk) och går riktigt bra.Men den är byggd för att plocka ur minst 550hk och fortfarande vara hållbar..kvitto finns på c.a 120000kr från Autotech.. Det sitter nu en nyare inredning från 2007 i den och bilen är mkt fin förutom huven.. Jag vill ha 70000kr för hela bilen och det är inte förhandlingsbart. Eller så kan jag tänka mig att sälja motorn med all kringutrustning för 45000kr. Dvs komplett motor med sinterkoppling,intercooler,tryckrör mm. bilen finns i Örebro och kan provåkas vid seriöst intresse. vid intresse ring Stefan 0767-817744
_________________ Stefan Skagersten |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
2475 besök totalt |