| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
Intresseanmälan till rejsa folk's slalom/konbana i NV-skåne
|
1, 2, 3, 4 >> 5 besök senaste veckan (7065 totalt) |
|
möjligheter finns att hyra F10 i Ängelholm för 3000 kr/dag finsn det intresse att hyra detta & köra slalom, konbana & sedan grilla tesammans ? UPPDATERAT ! det är nästan aldrig uthyrt så det passar typ NÄSTAN vilket datum som helst slutet av JULI månat tycler jag e lämpligt MVH/ :.......Kristian & Fyhr Ps:.. Christian Merheim aka "porschedriver" på rejsaforumet tar med sig lite olika varianter på AirForce vingar & visar upp dem.. & de som vet sig vilja ha en sådan kan skicka ett PM till han eller mejla han på mailto: christian@merheim.com se denna tråden ang AirForce vingarna: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=7257&highlight=airforce _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
|
Helt klart intresserad!!!!
men det beror på datum som sagt... helst tre veckor fram i tiden... *snart klar med bilen*
kostar det inte mer än 3000 kr? Kanske skulle hyra det helt själv då
|
||||||
hej Ingmar - nej tyvärr inte ännu - jag hoppas få ett svar på vilka helgen som är lediga inom kort. MVH/ :......K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
|
Efter 5 Juli säger även jag... är i thailand till den 3e Juli
Tanken var inte att köra en "bana" med många bilar samtidigt så som klippans MK utan konbana (om det går två likadana paralellt) med en bil åt gången. Jag ser gärna att vi kör på en söndag, kan säga redan nu att jag inte kan Lördagen den 10e Juli. _________________ Pontus Fyhr |
||||||
|
Låter ju intressant.
Avses olika saker med konbana och slalom? I min värld (PCS-orienterad) är slalom en bana mellan konor som man kör en bil i taget med, kul men blir ganska lite körtid. Eller avses en bana typ den Klippans MK skapar på F5? Bra pris!!! mvh, Pär _________________ Pär Hylander |
||||||
Sorry! Missade detta! Men det är ju bara närmare
Hoppas att flera bilar får köra samtidigt. Annars blir det som någon ovan skrev: väldigt lite körtid. _________________ Rachid Rachid |
||||||
>>Johan Ljungbyhed är F5, Ängelholm är F10 >>Rash Lite körtid, men mer "kolla-på-bilar-och-snacka-skit"-tid
_________________ M a t s K l i n g l ö f MGB GT 1967 |
||||||
10 pers, 300 kr var 5 st på banan är ju inga problem, så för 1.5 timme körning är det ju snorbilligt. _________________ Daniel Steiner |
||||||
10st på bana går bra i varje pass, 15 fungerar också. _________________ Christian Merheim
- There are places were only a racecar can take you - |
||||||
Jamen vad väntar vi på då? Ja just ja, bilen är en cabbe för tillfället... Går bra med PR-licens? Har ju inte haft tid att skaffa racinglicens faktiskt _________________ Daniel Steiner |
||||||
![]() |
Inför träffar
|
1, 2, 3, 4 >> 5 besök senaste veckan (7065 totalt) |