Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 28946 besök totalt |
Bilen ser grymt ut och du verkar få ordning på chassit bra. De där vinklarna liknar vad "vi" kör på BMW med UHP eller R-däck för att det ska lira gata och bana.
![]() Fälgarna blev ju balla, iaf på bild. E.Svensson kör en Imolaröd E46M3 med typ den färgen och menar att han inte varit på en enda träff utan att hamna på en hel del bilder, vilket är kul! ![]() _________________ J o h a n M e i j e r BMW E90 M3 2010 Opel Speedster SC 2003 |
||||||||
Fick tyvärr inte tagit så mycket bilder.. Men här kommer några i alla fall
![]() ![]() image hosting ![]() image hosting without account ![]() image upload _________________ Erik Adolfsson Renault Megane RS Cup 2011 Ljungbyhed 1.04.9 (Megane RS Cup) Mantorp: 1.35.9 (Mazda Rx8) Falkenberg: 54.6 (Mazda Rx8) |
||||||||
Re:
Stort tack! ![]() ![]() Jag ska lacka fälgarna på riktigt nu i "varsel-gult" tänkte jag ![]() ![]() _________________ Erik Adolfsson Renault Megane RS Cup 2011 Ljungbyhed 1.04.9 (Megane RS Cup) Mantorp: 1.35.9 (Mazda Rx8) Falkenberg: 54.6 (Mazda Rx8) |
||||||||
_________________ Erik Adolfsson Renault Megane RS Cup 2011 Ljungbyhed 1.04.9 (Megane RS Cup) Mantorp: 1.35.9 (Mazda Rx8) Falkenberg: 54.6 (Mazda Rx8) |
||||||||
Re:
Gärna! ![]() Alltid roligt att samlas upp ett gäng för att köra ![]() _________________ Erik Adolfsson Renault Megane RS Cup 2011 Ljungbyhed 1.04.9 (Megane RS Cup) Mantorp: 1.35.9 (Mazda Rx8) Falkenberg: 54.6 (Mazda Rx8) |
||||||||
Hej Erik. Väldigt fin bil och rolig läsning. Jag tänkte höra med dig angående decats/testpipes. Skall själv montera sådana till nästa säsong men är orolig för ljudnivån för bankörning? Vad säger du om det är det varningszonen för att bli bortflaggad med i övrigt orginal avgas?
_________________ Joakim.J ------------------- Nissan 350Z GT Kompressor "Banprojekt" Såld: Nissan 180zx TURBO -88 "Driftprojekt" |
||||||||
Re:
Du kommer inte ha några problem med ljudnivå om du monterar testpipe och sen för övrigt har original-sakerna kvar ![]() ![]() _________________ Erik Adolfsson Renault Megane RS Cup 2011 Ljungbyhed 1.04.9 (Megane RS Cup) Mantorp: 1.35.9 (Mazda Rx8) Falkenberg: 54.6 (Mazda Rx8) |
||||||||
Re:
Perfekt då vet jag!. Några fler planer med bilen din inför nästa säsong? _________________ Joakim.J ------------------- Nissan 350Z GT Kompressor "Banprojekt" Såld: Nissan 180zx TURBO -88 "Driftprojekt" |
||||||||
Re:
Inte direkt faktiskt ! Antingen kör jag bara den och har roligt eller så säljs den till förmån för en Honda S2000 ![]() ![]() _________________ Erik Adolfsson Renault Megane RS Cup 2011 Ljungbyhed 1.04.9 (Megane RS Cup) Mantorp: 1.35.9 (Mazda Rx8) Falkenberg: 54.6 (Mazda Rx8) |
||||||||
Re:
S2000 är en trevlig bil och passar nog svenska banor lite bättre (då den är ganska lätt) än 350z. Men jag tycker personligen s2000 känns som en äldre bil (slutet på 90tal) + att det alltid är skönt med tak om olyckan skulle vara framme vid bankörning. Men tror du blir nöjd oavsett om du behåller 350z eller köper en S2000. _________________ Joakim.J ------------------- Nissan 350Z GT Kompressor "Banprojekt" Såld: Nissan 180zx TURBO -88 "Driftprojekt" |
||||||||
Jag använder ju min bil som bruksbil under sommaren också. Skor bara om den med rdäck inför körningar. Det talar ju mycket för att fortsätta köra min 350z
![]() _________________ Erik Adolfsson Renault Megane RS Cup 2011 Ljungbyhed 1.04.9 (Megane RS Cup) Mantorp: 1.35.9 (Mazda Rx8) Falkenberg: 54.6 (Mazda Rx8) |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 28946 besök totalt |