Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
4 under 8
1454 besök totalt
Erik B
Stockholm
Här sen Nov 2002

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
4 under 8

Evo-XJ220, R500, GT3 & Skyline GT-R på Nürburgring.

Jaggan är snabb... thumbs up

http://www.jabbasworld.net/viewtopic.php?t=12341&sid=0ff114864dd94 . . . .

Acke
Gotteborg
Här sen Okt 2003

super seven rockar... ( vem partisk ??? inte jag inte... :0)

Stockholm
Här sen Dec 2002

Bra artikel! OT: Jag har länge undrat vad McLaren F1 gör runt Ringen för den bör väl vara svårlagen iaf till Carrera GT och Ferrari Enzo kom?

Stockholm
Här sen Nov 2002

Qvarnis skrev:
OT: Jag har länge undrat vad McLaren F1 gör runt Ringen för den bör väl vara svårlagen iaf till Carrera GT och Ferrari Enzo kom?

Samma här.
Rimligen.

Täby
Här sen Nov 2002

Qvarnis skrev:
Bra artikel! OT: Jag har länge undrat vad McLaren F1 gör runt Ringen för den bör väl vara svårlagen iaf till Carrera GT och Ferrari Enzo kom?

Jag tror vi spekulerade i tider kring 7 min eller något sådant tidigare när det diskuterades. Detta var baserat på de hastigheter som mätts upp på olika partier och då jämfört med andra megasnabba bilar.

oavsett om det går så fort eller inte tror jag den spöar både Enzon och Carerra Gtn (tur att var och en får ha sin tro)

Hittade länken: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5852&highlight=mclaren

Qvarnis
Stockholm
Här sen Dec 2002

Micke Holmström skrev:
Qvarnis skrev:

Jag tror vi spekulerade i tider kring 7 min eller något sådant tidigare när det diskuterades. Detta var baserat på de hastigheter som mätts upp på olika partier och då jämfört med andra megasnabba bilar.

oavsett om det går så fort eller inte tror jag den spöar både Enzon och Carerra Gtn (tur att var och en får ha sin tro)

Hittade länken: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5852&highlight=mclaren

Ca 7 minuter verkar nog väl snabbt? 6.50 var väl snabbaste på Nordslingan för polesnubben i senaste 24 timmars och då snackar vi fullrace 996 turbo med slicks. Men den kan nog piska GTn och Enzon, kanske...?

Stockholm
Här sen Nov 2002

Qvarnis skrev:
Ca 7 minuter verkar nog väl snabbt? 6.50 var väl snabbaste på Nordslingan för polesnubben i senaste 24 timmars och då snackar vi fullrace 996 turbo med slicks. Men den kan nog piska GTn och Enzon, kanske...?

Alzen Turbon är dock ca 300 kg tyngre än McLAren F1.
Citera
Qvarnis
Stockholm
Här sen Dec 2002

johann skrev:
Qvarnis skrev:

Alzen Turbon är dock ca 300 kg tyngre än McLAren F1.

Någon bra chaufför måste väl ha rattat runt Ringen?

4 under 8
1454 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande