| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
24-timmars 2004
|
12 besök senaste veckan (23509 totalt) |
Ja nu tycker jag vi återgår till ämnet, som i den här tråden är Nürburgrings 24-timmar 2004.
Tyvärr har jag ännu inte haft tid att skriva någon reserapport från 24-timmarshelgen, men det kommer förhoppningsvis inom några dagar. Jag har även en hel del bilder tagna från detta race. Får bara passa på att gratulera, Diners-gänget till deras stronga insats med Saaben. Synd bara att det inte räckte ända fram! Podium-teamet var ju uppe och nosade på en top-tio-placering totalt och nästan en podium-placering i klassen. Men även dom drabbades ju av strul i slutskedet av racet. Kortfattat kan man väl säga att det inte gick klockrent för något av svensk-teamen. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
|
||||||
|
Här kan ni köpa en DVD med 3 varv "Inboard" med den vinnande BMW från 24 tim.
http://www.renn.tv/shop/product_info _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Har beställt en nu.
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Den har man ju redan.
|
||||||
Både ja och nej. Av dessa 999 ex är 500 st redan utdelade till personal på BMW. Om det nu inte är jag som har missuppfattat... _________________ Anders Dauner |
||||||
|
min kompis spelade satte videon på ett antal timmar (har inte kollat av allt än, men det är ca 5 h tror jag) på DSF på lördagen...
Den som vill får gärna låna banden och kanske lägga ut här?
|
||||||
Har just beställt ett ex. verkar som om det fortfarande finns kvar exemplar av filmen!
Japp! Efter Brünnchen2. _________________
BMW M3 E92 -10 |
||||||
Jag vill jag vill!!! Men du bor ju i Skauunnääää.
_________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
Ja, just det.
Det som lurade mig att han redan fått över bilen till den sidan banan? Men han har kanske passerat någon på utgång och hamnat där eller så blir man Mandrake i en M3 GTR!
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||
Errr....skulle gärna ha dom 5 timmarna, bor lite langt bort bara(München) för o komma över o lana
Skulle kanske Hr Jonsson eller Hr Nimmersjö eller ngn kunna ta o hugga en kopia,lägga ut po nätet blir nog lite för stort? _________________ Christer Hallgren, München/Tält vid Kallenhard:) |
||||||
Nätet är nog förstort - däremot lägga på DVD. Men att göra capture på 5 timmar och sedan digitalisera är i mesta laget för vad jag orkar med. Dessutom borde man ju klippa bort reklam osv. Låter som ett 2-dagars projekt... Anders _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||
Tja, du ville ju ha ngt o göra po jobbet istället för massa trakigt jobb
Reklamen kan du lämna, spelar ju ingen större roll da det verkar som en bra ide för o hämta en bira till fran kylskapet! _________________ Christer Hallgren, München/Tält vid Kallenhard:) |
||||||
|
Hade jag själv kunnat, hade jag gjort det.... men jag har ingen aaaaaning om hur man gör sånt
Förtydligande; Det var kompisen som satte det på bandning... han la i band i videon vid 12 tiden och tryckte på LP och record... Sen bytte han band vid 6 tiden
Timmarna innan racet kör de ca 30 minuter program, race 30 min, program 30 min etc... men de verkar köra hela racet... Nåja... banden finns kvar här om någon kan/känner/har lust |
||||||
Fick den i dag. Det var nog bland det häftigaste Inboard filmer jag har sett från .
Tur man han få ett av dom 999 ex dom ska sälja av DVD, och den var värd vartenda öre.
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
![]() |
Nürburgring
24-timmars 2004
|
12 besök senaste veckan (23509 totalt) |