Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12 >> 23377 besök totalt |
![]() ![]() Tyvärr har jag ännu inte haft tid att skriva någon reserapport från 24-timmarshelgen, men det kommer förhoppningsvis inom några dagar. Jag har även en hel del bilder tagna från detta race. Får bara passa på att gratulera, Diners-gänget till deras stronga insats med Saaben. ![]() Synd bara att det inte räckte ända fram! Podium-teamet var ju uppe och nosade på en top-tio-placering totalt och nästan en podium-placering i klassen. Men även dom drabbades ju av strul i slutskedet av racet. Kortfattat kan man väl säga att det inte gick klockrent för något av svensk-teamen. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Här kan ni köpa en DVD med 3 varv "Inboard" med den vinnande BMW från 24 tim.
![]() http://www.renn.tv/shop/product_info _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Har beställt en nu. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Den har man ju redan. ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
Både ja och nej. Av dessa 999 ex är 500 st redan utdelade till personal på BMW. Om det nu inte är jag som har missuppfattat... _________________ Anders Dauner |
||||||
min kompis spelade satte videon på ett antal timmar (har inte kollat av allt än, men det är ca 5 h tror jag) på DSF på lördagen...
Den som vill får gärna låna banden och kanske lägga ut här? ![]() |
||||||
Har just beställt ett ex. verkar som om det fortfarande finns kvar exemplar av filmen!
Japp! Efter Brünnchen2. _________________ ![]() BMW M3 E92 -10 |
||||||
Jag vill jag vill!!! Men du bor ju i Skauunnääää. ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
Ja, just det. ![]() Det som lurade mig att han redan fått över bilen till den sidan banan? Men han har kanske passerat någon på utgång och hamnat där eller så blir man Mandrake i en M3 GTR! ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Errr....skulle gärna ha dom 5 timmarna, bor lite langt bort bara(München) för o komma över o lana ![]() Skulle kanske Hr Jonsson eller Hr Nimmersjö eller ngn kunna ta o hugga en kopia,lägga ut po nätet blir nog lite för stort? _________________ Christer Hallgren, München/Tält vid Kallenhard:) |
||||||
Nätet är nog förstort - däremot lägga på DVD. Men att göra capture på 5 timmar och sedan digitalisera är i mesta laget för vad jag orkar med. Dessutom borde man ju klippa bort reklam osv. Låter som ett 2-dagars projekt... Anders _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||
Tja, du ville ju ha ngt o göra po jobbet istället för massa trakigt jobb ![]() Reklamen kan du lämna, spelar ju ingen större roll da det verkar som en bra ide för o hämta en bira till fran kylskapet! _________________ Christer Hallgren, München/Tält vid Kallenhard:) |
||||||
Hade jag själv kunnat, hade jag gjort det.... men jag har ingen aaaaaning om hur man gör sånt
![]() ![]() Förtydligande; Det var kompisen som satte det på bandning... han la i band i videon vid 12 tiden och tryckte på LP och record... Sen bytte han band vid 6 tiden ![]() Timmarna innan racet kör de ca 30 minuter program, race 30 min, program 30 min etc... men de verkar köra hela racet... Nåja... banden finns kvar här om någon kan/känner/har lust |
||||||
Fick den i dag. Det var nog bland det häftigaste Inboard filmer jag har sett från ![]() ![]() Tur man han få ett av dom 999 ex dom ska sälja av DVD, och den var värd vartenda öre. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12 >> 23377 besök totalt |