| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
*sålt*
|
2134 besök totalt |
|
*sålt*
Då mina egna prioriteringer ändrats så inser jag att jag aldrig kommer fullfölja bromsuppgraderingen på min Audi. Detta kitet är omonterat och inköpt i år, endast uppackat och kontrollerat att allt stämmer. Det som ingår är: D2 kitet: 2st borrade ventilerade skivor på 330mm 2st centrumnav i aluminium 2st aluminium CSN frästa 6 kolvsok utan dammskydd 1 set med sportbelägg ok adapters för bolt- on montering komplett med bultar, clips & schimsplattor stålomspunna bromsslangar manual på engelska samt monteringsanvisningar Wilwood-kitet. 2st Ventillerade skivor på 2st centrumnav i aluminium 2 Wilwood Dynalite 4 kolvok 1 set med sportbelägg tillhörande bultar mm ingår. dvs det är ett kit för hela bilen
Skivorna passar för närvarande bilar med 5x108 i bultcikel med navmåttet: 63,4 . Dvs Ford,Volvo & Peugeot m.fl men D2:s Generalagent i Sverige kan ordna fram navadapters och ok-adapters (jag själv kom aldrig så långt) Nypriset för allt är dryga 18000:- men vid en smidig affär vill jag begära 9000:-. Jsg kan nås på 0700946990 Mvh Alexander.
_________________ Alexander Brzezinka |
![]() |
SÄLJES
*sålt*
|
2134 besök totalt |