| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Renault Clio 172 2.0 16v Sport -01
|
1541 besök totalt |
|
Lägger ut en annons här för brors räkning innan den åker ut på blocket, en Clio 172 2.0 sport (169hk) -01 med lite godis. 3 brukare men 5 ägare. Varav de sista två är min mor och därefter min bror som äger den nu.. Men den måste säljas pga större bil
Ej vinterkörd från ny till år 2011. Besiktad till sista oktober, skattad. Svart met. 15 4xx mil. Defa MoK-värmare. AC, Elhissar, airbags, V- däck.. ja det vanliga. Ingen rost, men lite repor och några dörruppslag finns. Fin inredning!. Kamrem bytt vid ca 12 000 mil (kvitto finns). Senast servad i vintras. Proffstonade bakrutor. Xenonkonverterat helljus. "Facelift" baklyktor. Godis: Gula ställbara Koni framstötdämpare, orangea Koni bak och Eibach sänkfjädrar runt om.. Slitsade skivor fram och stålomspunna bromsslangar runt om. Yokohama advan neova semi R-däck (varav 2 st börjar bli slitna) på svarta orginal OZ- fälgar. Inkapslat sportluftfilter Negativt Spricka i framruta (bör bytas innan besiktning, bra att veta förra gången) Sista delen på avgassystemet bör nog bytas framöver Har aldrig körts på bana men jag tror nog den skulle passa bra i den miljön.. riktigt kul bil att köra! Med tanke på att den behöver en ny framruta så är priset satt till 23 000:- Bilen finns i Falun och ägs som nämnts av min bror (Anders). Tel. Anders: 070 723 61 99
Bild från 2012.
Bild från april 2014, backspeglarna är fixade.. det är kolfiberlaminering med klarlack och klarlacken hade släppt när fotot togs, men som sagt det är åtgärdat.
Bild från april 2014 |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
1541 besök totalt |