| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW E30 med bur, utan motor
|
987 besök totalt |
|
Nån som är sugen på denna? Köpte mig en e36a istället och därför ska denna bort. Köpte denna av Håkan (butterflyracing) i vintras och den va tänkt till ett dieselprojekt med detta blev nerlagt pga motivationsbrist. Finns säker nån här som känner igen bilen då jag tror den varit till salu här förut. Nytagna bilder idag samt nytvättad. Ingen motor/låda eller diff Fullbur från Finess Skivbromsar bak (drivaxlar finns) Silentblock i delrin Fästen för e36 diffkåpa i karossen Nydragna bromsrör på hela bilen Kraftigt ombyggt och bantat elsystem Batteri flytat till skuffen 2x hubudbrytare Reläcentral i handskfacket Dörrsidor i alu Sprängskydd för kopplingen på kardantunneln 51mm fjäderben fram Pris för rullande kaross inkl ovanstående 12000kr Racedelar tex bur, fjäderbenstag, bälten, ratt, diff bromsad eller obromsad med utv runt 3.5-3.8, coils eller annat passande e36 kan va intressant som delbet. Nedan listade delar finns att köpa till bilen m50b25 vanos 24k mil 5000kr e36 styrväxel inkl rätt knut 1500kr Getrag 260 från e30/m20 1000kr Nya ställbara topplagringar från millway 2000kr Öppen diff 3,46 800kr Kan givetvis göra nått bra paketpris på allt. Lackskador och div bucklor finns givetvis då bilen är använd. Bilen står 6mil norr om Karlstad. 0738193081 Här finns lite bilder på hur den har sett ut för några år sen, då med 847whp. Finns säkert nån här som känner igen bilen och kan lägga till info då jag garanterat missat en hel del. http://www.garaget.org/?car=71955
_________________ Erik Berggren |
|
Kan även ta "racedelar" till e36 i inbyte.
Tex: Bur Fjäderbenstag Lamelldiff eller öppen diff med utv runt 3.7 Ratt med nav, givetvis inge biltema eller liknande Hydraulisk handbroms 618 tryckplatta med 4 puck lamell till m20 Kom med förslag. _________________ Erik Berggren |
![]() |
SÄLJES
|
987 besök totalt |