| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Tilton 2skivig koppling. BMW bult on kitt
|
1879 besök totalt |
|
tänkte sälja min koppling då den inte riktigt passar in till det ja använder min bil till... det är alltså en 2skivig tillton 184mm som heter sonic mach 1. skall vara god för 900nm. med lameller till bmw/zf/getrag. själva kopplingen har bara gått 170 mil sen den var ny!! tyvärr så har kopplingskorgen haft närkontakt med en lös bullt inne i sprängkåpan så det är lite slagmärken. inget som stör funktionen, bara utseendemässigt. (har gått 50 mil sen det hände) sitter på ett omsvarvat m10 svänghjul med m50 startkrans, har för mej att allt komplett väger 7kg. följer med kopplingsarm och pinne till slavcylindern. och ett original urtrampningslager med en ipressad kona för rätt anliggning mot solfjädern Alltså allt som behövs för att bara skruva dit kopplingen och ut och åka! har suttit på en m50 med zf diesellåda alltihop sitter ännu monterat i min bil och kan provköras om man har vägarna förbi gottland. plockas såklart ur så fort någon är köpvillig! nås enklast på tel. 0736267004 _________________ Tom Gunnarsson |
![]() |
SÄLJES
|
1879 besök totalt |