| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: LYFTBORD Translyft
|
1943 besök totalt |
|
Translyft lyftbord 3-fas. L= 170cm B= 90cm H (hopfälld)= 24cm Lyfter mellan 100-120cm Maximal belastning 1000kg. Jag har dock lyft bilar med detta bord vägandes 1300kg, utan problem Detta bord är komplett, så när som på manöverdosa. Mao fritt fram att koppla in handdosa eller fotpedal & sen börja lyfta. Dosan samt kabel skadades vid flytt av lyft & dosan finns inte kvar. Lyften var fullt fungerande då den monterades ner för flytt ett par år sedan. Nödstopp fungerade också vid flytt. Ett fäste har lossnat & behöver omsorg. Lyften är skitig pga olja som dränerats från fordon samt eget slabb vid isärtagning för flytt. Annars är systemet fortfarande oljefyllt &, vad jag kan minnas, tätt. Dessa bord finner du sällan för gratis pengar men jag ger er här en möjlighet att kunna fynda ett kanonbra bord till vettiga pengar. Ställ det på backen eller sänk ner det i betongplattan. Putsa bort rosten & måla samt tvätta av lyften så är den i kanonfint skick rent visuellt också. Då kabeln är skadad vågar jag inte utlova testkörning. PRIS: 2500kr prutat & klart, snart på blocket för 3000kr PM:a eller skriv här. Maila: martenssonb@gmail.com Ring: nummer fås vid kontakt enligt ovan
PS. stubben kan fås med vid tillägg DS
_________________ B "barre" Mårtensson Audi urquattro -85 Audi 80 GTE quattro -86 _______________________ SLC Kalmar, ORM AB, Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack |
![]() |
SÄLJES
|
1943 besök totalt |