Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 8301 besök totalt |
Svenskresa till ringen aug/september
Min årliga höstresa till ringen börjar närma sig, i vanlig ordning social som man är brukar jag fråga mina vänner om dom vill haka på, många vill men få kan av olika anledningar. I år är det dock annorlunda och årets upplaga har på kort tid växt till att vi just nu är 8 stycken deltagare och det växer sakta men säkert. Vi är en salig mix av nybörjare och rutinerat folk, en hel del har inte varit där förut viket såklart är extra skoj. Bilarna är också en salig blandning dock mest BMW, det är sugmototer, kompressor, Turbo, Biturbo, V8, V10, R6, 1 serie, 3 serie, 4 serie, 5 serie, 7 serie så alla varianter täcks in nästan. Är just du sugen på att hänga med så tveka inte! alla är välkomna och ju fler vi är desto roligare blir det. Vi åker från sverige den 30/8 med Finnlines från Malmö till Trawemunde och är framme vid banan tidig söndagsmorgon, en del stannar till onsdag, några till fredag och själv stannar jag lite längre så alla varianter finns även här. Vi bor i Meuspath på ett par olika ställen och det finns boende i byn till många fler. Vi har startat en facebookgrupp för folk som är seriöst intresserade av att hänga med, ni är givetvis Välkomna att vara med i gruppen och framförallt att hänga med ner i höst. temat för resan blir köra bil, dricka öl, ljuga om hur snabba vi är och hitta på lite aktiviteter på dagarna medan banan är stängd. ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Dig har jag mer än gärna med Rolf och det kommer från hjärtat! högerstolen är i dagsläget ledig. Du får gärna sitta på vänstersidan dessutom. ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
![]() Vi kan ta allt annat genom Pm, eller åxå kanske vi träffas på Knutan i helgen, vi kommer ner på Torsdag och blir kvar hela helgen, skall åka Modsport. _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||
Re:
Du är med i facebookgruppen nu, jag kan se om jag kan ordna boende till dig. Några krav? skall se om jag kan komma förbi på knutan, du har kanske lite VIP biljetter ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Kollande genom hela telefonkatalogen men hittade inget? Var kan jag skicka in mitt faxnummer så att jag får uppdateringar? ![]() ![]() Kommer iaf. att vara på plats precis som vanligt. ![]() _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||||
Re:
2 stycken har idag fixat racebook för att kunna joina gruppen, instagram var ju steg 1 David, se nu till att löpa linan hela vägen ut.. Att du är där är en förutsättning för att vi skall få ihop 244 eller fler ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
på första frågan säger jag JODÅ och på andra säger jag JA ![]() Har dock skickat ett pm till dig på fejan med länken _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Vänta, lite. Facebook... Jag har just registrerat mig på Rejsa efter drygt tio års smygläsande. Enkom för att kunna vara med här. Går det inte att hålla sig uppdaterad via rejsa? Facebook lär få vänta på mig några år till. Hur som helst är jag beredd på en kvalitetsresa i september. Det ser ut att kunna bli fina kördagar och ännu en nordisk samkväll blir trevligt. Kör grön Mini. Bor i byn. _________________ Björn Knutsson Ringfahrer seit 2001 Rejsasmygare sedan 2003 Rejsamedlem sedan 2014 |
||||||
![]() Skulle kunna tänka mig att lägga ett par timmar där någon av dagarna i såfall ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||
Re:
Nya? Det byggdes ett annat för ett antal år sedan och det är igång. Givetvis kan vi lägga en halv dag där nu när vi är så många nördat ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
![]() ![]() Var där 1964 senast _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||
Nu var jag inte ens född eller påtänkt 1964 men jag har sett bilder.
![]() ![]() Priserna har kanske gått upp en del också. ![]() _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||
Re:
Det var nog tur att det inte fanns några räcken, när man susade fram med farsans Peugeot 404 diesel, och kombi till och med ![]() 15 år gammal/ung var jag visst, men det är väl preskiberat ![]() ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 8301 besök totalt |