Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Svenskresa till ringen aug/september
<<   1, 2
8301 besök totalt
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Roligt minne, lite som sagan om Sabine som lånade sina pärons bil i samma ålder.
En annan skillnad är ju det lite trista höga staketet som finns runt stora delar av banan numera.

Ett varv idag kostar väl 27 euro eller så, det motsvarar väl en 50 D-mark och för det kunde man nog köpa ett årskort på den tiden.

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
bknu
Norrland
Här sen Jul 2014

Re:

Johan Sjöström skrev:
Trevigt att herrn kommer med eller utan Facebook, ser framemot att träffas, mitt minne sviker men missade vi varandra förra året?

Det kanske är lite lättare för mig. Jag var nämligen den där som höll sig nykter på kvällarna...

Utgår från att det är Lindenhof som gäller för svenskträffen även i år. Utbudet i byn har för övrigt blivit lite smalare. När jag var nere i våras hade Patrizio utökat sitt krogimperium och tagit över Paddock. Menyn är nu snarlik Pisten.

Ringfahrer seit 2001
Rejsasmygare sedan 2003
Rejsamedlem sedan 2014
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Trådstartare
Maten på Paddock är ännu sämre! Åt där 2 gånger för en månad sedan. Den sista måltiden var under all kritik och blotta tanken på maten gjorde mig illamående. Tacka vet jag Lindenhof. Kanske inget för guide michelin men väl tillagat till vettiga priser. Och Bit har dom dessutom! Hi ses i dimman :-)

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Nürburgring
Svenskresa till ringen aug/september
<<   1, 2
8301 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande