Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1330 besök totalt |
gocart-race i skåne och halland!
Tjenare! Som RBC-man skulle jag gärna hålla flåset uppe under sommaren! vad säger ni som också befinner er i skåne-trakten om ett gocart-race innom de närmaste veckorna på laholm (även om den e lite förfallen) eller Halmstad? MVH / Alexander Eklöw _________________ A Eklöw |
||
trevligt att det finns intresse! du har kanske kört med rejsa-folk där nere förr, det har ju inte jag, vilka brukar vara med? annars e det ju stockholms-rbc som gäller för min del :-D kommer ner till skåne om några dagar, kanske skulle vi kunna åka o öva på ngn bana tillsammans eller så om du vill så att jag kan ta en snabbkurs så att jag inte är helt lost senare i tävlingarna! ![]() _________________ A Eklöw |
||
Har pratat med Alex och vi föreslår ngn form av körning, kanske enligt RCB-konceptet ngn vardagkväll i vecka 30, dvs 19-22 juli. Alternativ är Halmstad Östra Stranden eller Laholm. Fördelen med den första är att den har tidtagning vilket Laholm inte har, men istället är Laholmsbanan snabbare och roligare.
För er som kommer från andra sidan av landet och inte är så väl bevandrade i den västsvenska geografin så kan jag meddela att Halmstad ligger ca 8 km öster om Tylösand och Laholm ligger på vischan mittemellan Tylösand och Båstad. _________________ Pär Hylander |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1330 besök totalt |