Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skruva banåkabil
Luftnippel till E36?
1840 besök totalt
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003

Trådstartare
Luftnippel till E36?

Tjingeling, lägger tråden här då troligen flest läser i den här forumdelen

Jag har en liten prekär situation och skulle behöva få tag på en luftningsnippel till ena framoket på min 323ti. Feltema hade inga i rätt dimension och mekonomen gav mig en helt åt H fel nippel (vilket är varför problemet uppstod till att börja med), och självfallet har BMW stängt över helgen.

Så kort och gott, är det någon som kanske sitter på ett begagnat ok i Stockholmstrakten jag skulle kunna få sno en nippel ifrån (så att jag kommer iväg till Sveistad på fredag)
Citera
Rolle Scirocco
Stockholm
Här sen Nov 2002

Re: Luftnippel till E36?

Andrew Petrykowski skrev:

Jag har en liten prekär situation och skulle behöva få tag på en luftningsnippel till ena framoket på min 323ti. Feltema hade inga i rätt dimension och mekonomen gav mig en helt åt H fel nippel (vilket är varför problemet uppstod till att börja med), och självfallet har BMW stängt över helgen.

Så kort och gott, är det någon som kanske sitter på ett begagnat ok i Stockholmstrakten jag skulle kunna få sno en nippel ifrån (så att jag kommer iväg till Sveistad på fredag)

Om du dessutom skriver vilken dimension på nippel du önskar kanske chansen ökar hos alla som inte är bmw tabellätare... men råkar ligga på lite diverse nipplar i syfte bra att ha.

Tjockholm
Här sen Feb 2003

Trådstartare
Re: Luftnippel till E36?

Rolle Scirocco skrev:
Andrew Petrykowski skrev:

Om du dessutom skriver vilken dimension på nippel du önskar kanske chansen ökar hos alla som inte är bmw tabellätare... men råkar ligga på lite diverse nipplar i syfte bra att ha.

om jag ändå hade något att mäta fanskapet med här hemma
Det är ivf. en bmw 34116758107 om det skulle hjälpa någon, realoem anger inte dimensionerna och jag hittar ingen annan sida på nätet som gör det... Måttligt road just nu
Citera
Johan Rius
Kävlinge / Skåne
Här sen Feb 2003

Skulle gissa på M7x1.

Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003

Trådstartare
Efter mycket letande hittade jag tillslut en mekonomen butik med rätt nipplar i lager. Att det skulle vara så svårt att få tag på nipplar
Citera
Skruva banåkabil
Luftnippel till E36?
1840 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande