| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Mitsubishi Evo 8 MR FQ340
|
3438 besök totalt |
|
Evolution VIII -04 säljes! En perfekt familjebil som tar dig från A till B oavsett väder. Fyrhjulsdriften kombinerat med en kraftfull motor gör resan till ett rent nöje
Passar lika bra på lokala bilträffar som i snöoväder uppe i fjällen
Lite allmän info om bilen: Import från England (högerstyrd!) Nyligen servad med nya vätskor och filter Trimmad av RalliArt till 345 HK, därav modellbeteckningen FQ340 MR paket, som innebär väghållning från Bilstein & aluminiumtak (4 kg lättare än standard GSR modellens) Nytt HKS Silent Hi Power avgassystem. ROTA GTR 18" fälgar med sommardäck Original 17" Enkei fälgar med vinterdäck Nytt Banner Running Bull batteri, samt ett mindre Yuasa batteri 6 växlad manuell låda Kolfibervinge Brembo bromsar AC FQ 400 kolfiberspeglar Ralliart stolar Kolfiberinlägg i panelen Aluminium huv Jag har använt bilen som vardagsbil och vårdat den väl. Säljes till förmån för andra intressen
Vid funderingar eller frågor tveka inte att kontakta mig! Pris: 110000 kr eller BUD! Tel: 0707590637 mail: pegma92@gmail.com Mvh Petter Magnusson _________________ Petter Magnusson |
|
Upp upp!
Bilen är fortfarande till salu, obesiktigad pga hastighets mätaren som jag inte har tid att fixa. Går som ett skott, motor, låda och drivlina är felfri! Sänker priset, kom med bud!
Uppdaterar med två fräscha bilder:
_________________ Petter Magnusson |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
3438 besök totalt |