| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
OMEX
|
1271 besök totalt |
|
OMEX
Jag köpte ett Omex 200 ECU här på Rejsa fick inte med kabel o CD skiva, har köpt en kabel på Kjell o co och taget hem programet på Omex hem sida men får inte kontakt med med ECU på PCn har ni någon erfarenhet av de!t ? Tacksam för svar _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga. Austin 1275 GT 1975 Austin Cooper 1968 |
|
Jag hade Omex på min Modsport Seven då hade jag den gamla kontakten alltså inte USB och en gammal pc kan det vara USB som krånglar ??
_________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga. Austin 1275 GT 1975 Austin Cooper 1968 |
|
Har haft ett Omex in min förra ford men det var över 6 års sedan. Det verkar som du har USB-utgång från din omex till in PC, kanske kan det vara så då att Omex programvaran är inställd för att kommunciera över en seriel port (Com1), borde gå att ändra i inställningar vilken port den skall kommunincera med. Finns det någon manual att ladda ner för programvaran?
_________________ Mikael Lindqvist SVKG 692 |
![]() |
Skruva banåkabil
OMEX
|
1271 besök totalt |