| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Nån som testat sparco R100?
|
1583 besök totalt |
|
Jag behöver ett par sportigare stolar i A3'an, eftersom det är en 3dörrars behöver jag fällbart ryggstöd, nån som testat dessa? Känns lite väl billigt med såna stolar för 300EUR/st Är dom rappliga å almänt sunkiga i känslan för dom pengarna? Helst vill man ju ha recaro sportster el dyl, men dom kostar liiite över budget då jag har en hel del andra saker att fixa innan nästa sommar http://www.sandtler24.de/sparco/spor _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||
|
Jag har föregångaren, R505 tror jag de heter, i min Porsche 924S.
Funkar bra både på bana och gata. Jag har både 4-punktbälte och original 3-punkt i bilen. Mer av Mercedeskänsla än pösig jänkare, dvs ganska fasta i stoppningen. Mycket smidigt med fällbara/justerbara stolar då min bil går en hel del gata och inte bara med mig som förare. _________________ Janne Josefsson Porsche 911 SC 1982 Ford Mustang HT 1965 BMW F11 520D bruksis IPteknik Väst AB SVKG 55 |
||
|
Skillnaden mellan Sparcostolen och original när man kör bana är mycket stor. Med 4-p bältet sitter man fast riktigt bra och kan koncentrera sig på körningen.
Till vardags är det lite krångligare att ta sig i/ur men fördelarna överväger. _________________ Janne Josefsson Porsche 911 SC 1982 Ford Mustang HT 1965 BMW F11 520D bruksis IPteknik Väst AB SVKG 55 |
||
|
Sitter nån form av S-line skinnsportstolar i den nu, och eftersom jag tänkte bygga vardagsräser/trackday bil av den så vill man gärna sitta lite bättre ihop med 4p bälten.
Sen ska ju bälten fästas å'.. Tänkte fixa nåt skruvbart tvärrör vid baksätet å fästa bälten i, har ju bara en hatthylla i wellpapp
_________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||
|
Re:
finns inte så mkt annat å göra än att fimpa dom,motstånd eller kodning detta är ju inte familjebilen,dom får åka A6 _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1583 besök totalt |