| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Subaru Impreza GT -00 [30,000 kr!]
|
989 besök totalt |
|
Hej! Tänkte sälja min Impreza från 2000. Bilen har gått strax över 20,000 mil och har aldrig strulat under min ägo, startar och går lika fint varje dag! Har kört och kör den fortfarande till och från skola/jobb varje dag. -Nybesiktigad i februari utan anmärkningar samt skattad i mars -Servad med nya tändstift, oljefilter, olja, bromsskivor och klossar bak samt luftfilter i juni -Svensksåld -Utrustad med AC, större vinge, sidkjolar, taklucka med mera från fabrik -"Ninja" avgassystem från katalysator och bakåt, väldigt trevligt och precis lagom tyst ljud -HSD coilovers -Sommardäck som syns på bild -Vinterdäck på original fälgar (helt nya!) Bilen är alltså i stort sett original bortsett från avgassystemet, stötdämpare och luftfiltret (original luftburk finns kvar) vilket jag ser som ett plus. Det negativa är att bromsskivor fram samt bromsbackar bak bör bytas snart, dock inget akut, det går utmärkt att köra och bromsa som det är nu, har själv gjort det någon månad nu i väntan på pengar, detta kostar max 1500:- att åtgärda själv. Detta är inget jag kommer fixa själv då jag inte har pengar över till det i dagsläget. Och att mittkonsol (plastbiten runt radion) saknas. Tanken var att detta skulle åtgärdas på verkstad (försäkringsärende) men efter en och en halv månads strul struntar jag nu i detta och säljer den som den är. Därav det låga priset. Jag är inte intresserad av några byten då jag som sagt redan köpt ny bil. Pris: 30,000 kr prutat och klart, har redan gått ned tillräckligt i pris om kommer inte släppa den för ett öre under 30,000 kr. Vi båda vet att den är värd mer än så men jag behöver bli av med den ganska omgående på grund av diverse olika omständigheter. Är inte inne här allt för ofta så kontakta mig gärna via: 072-733 97 75 alexander.pedersen93@yahoo.com Bilder: http://www.blocket.se/malmo/Subaru_I _________________ Alexander Pedersen Mazda Miata 1.8 -94 |
![]() |
SÄLJES
|
989 besök totalt |