Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 9516 besök totalt |
Re:
Hehe, vore väl ännu bättre om mblixt körde TA också, då skulle han köra både gatbil, TA och BMW cup om jag förstått det hela rätt ![]() Snacka om tight schema under dagen ![]() _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||||||
Re:
Har testat detta en gång. Sjukt stressigt, men mycket åka blir det ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||||
Alla ska väl köra TA...finns inga ursäkter längre för turbokillarna, riktig effektbana ju!!!
![]() ![]() ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||||
Re:
Lockande, men då jag gillar livet och inte vill dö i en hjärtattack så tror jag att jag avstår en sådan manöver denna gången. Det hindrar ju inte att göra det annan gång ![]() _________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||||||||
Re:
Hehe, dom ställer väl upp en massa koner ivägen så fort man börjar nudda gaspedalen förstås ![]() _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||||||
Hur av-anmäler sig? Vem tar man kontakt med? Tyckte inte mig hitta något konkret på klubbens hemsida.
|
||||||||
Också annmäld. Ska bli kul detta. Länge sen man va på Anderst. Men davve vad är nu detta?! Du har ju snackat om mossen hela året
![]() Ser lite väl tomt ut i TA klass 1. Känns inte så lönt att anmäla sig ![]() _________________ Fredrik Rapp BMW E21 -78 Toyota Corolla -75 Toyota Supra -84 |
||||||||
Re:
Knappast på anderstorp ![]() _________________ Fredrik Rapp BMW E21 -78 Toyota Corolla -75 Toyota Supra -84 |
||||||||
Re:
Det är väl bara en fråga om mängden koner, Måns är kanske mutbar. Det är bara att ställa ut många. ![]() _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||||
Tack alla
Tack alla för en trevlig dag! Första gången i modern tid som jag körde till en träff... Kanske för att det var närmast hittills ![]() Riktigt kul att man själv börjar hitta runt på banorna och slipper sin åksjuka... Ha det gött alla så ses vi nästa gång! Med vänlig hälsning Emil , Audi Club Sport _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 9516 besök totalt |