| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Gatbilskörning BMW Sport Club Anderstorp 16 augusti
|
<< 1, 2 6 besök senaste veckan (9531 totalt) |
|
Re:
Hehe, vore väl ännu bättre om mblixt körde TA också, då skulle han köra både gatbil, TA och BMW cup om jag förstått det hela rätt
Snacka om tight schema under dagen
_________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||||||
|
Re:
Har testat detta en gång. Sjukt stressigt, men mycket åka blir det
_________________ Patrik Skoog |
||||||||
|
Alla ska väl köra TA...finns inga ursäkter längre för turbokillarna, riktig effektbana ju!!!
_________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack
Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||||
|
Re:
Lockande, men då jag gillar livet och inte vill dö i en hjärtattack så tror jag att jag avstår en sådan manöver denna gången. Det hindrar ju inte att göra det annan gång
_________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||||||||
|
Re:
Hehe, dom ställer väl upp en massa koner ivägen så fort man börjar nudda gaspedalen förstås
_________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||||||
|
Hur av-anmäler sig? Vem tar man kontakt med? Tyckte inte mig hitta något konkret på klubbens hemsida.
|
||||||||
|
Också annmäld. Ska bli kul detta. Länge sen man va på Anderst. Men davve vad är nu detta?! Du har ju snackat om mossen hela året
Stackare..
Ser lite väl tomt ut i TA klass 1. Känns inte så lönt att anmäla sig
_________________ Fredrik Rapp BMW E21 -78 Toyota Corolla -75 Toyota Supra -84 |
||||||||
|
Re:
Knappast på anderstorp
_________________ Fredrik Rapp BMW E21 -78 Toyota Corolla -75 Toyota Supra -84 |
||||||||
|
Re:
Det är väl bara en fråga om mängden koner, Måns är kanske mutbar. Det är bara att ställa ut många.
_________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||||
|
Tack alla
Tack alla för en trevlig dag! Första gången i modern tid som jag körde till en träff... Kanske för att det var närmast hittills
Riktigt kul att man själv börjar hitta runt på banorna och slipper sin åksjuka... Ha det gött alla så ses vi nästa gång! Med vänlig hälsning Emil , Audi Club Sport _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Gatbilskörning BMW Sport Club Anderstorp 16 augusti
|
<< 1, 2 6 besök senaste veckan (9531 totalt) |