Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
4940 besök totalt |
Heimatfest i Adenau aug/sept
Sjösgärd tipsade om heimatfesten i Adenau som pågår från fredag 29/8 till Måndag den 1/9 då det är avslutningsparty med ABBA coverbandet Agnetha! jag tänkte höra om det är fler här på rejsa som är nere och är sugen på att haka på ner på festen? vi kanske skulle kunna träffas någonstans för en lite pilsner eller en bit mat nere i Adenau? Folk med erfarenhet från festen får gäran berätta lite om hur det brukar gå till. ![]() ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Re:
Ryktet går på stan att där skall vara en Kuemmerling contest på Lindehof den helgen ![]() Tydligen något rekord som skall slås, jag fattar inget alls... Nåja skitskoj att du o fassan hänger på, jag vet hur bra jag tyckte det var att få hem gammgubben ner. ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
|
||
Re:
Låter som det passar mig som handsken, vilken av dagarn är bäst eller är det lka galet vilket som? _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Re:
Lördagen ![]() |
||
Re:
I så fall får du satsa på söndagen, vet dock inte hur mycket drag det är då men det går väl å kolla när du väl är på plats med de som har bättre koll ![]() |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
4940 besök totalt |