| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 320 Touring e46 2002:a
|
964 besök totalt |
|
Hejsan!
Jag är helt ny här på rejsa-forumet, men har varit med på ett hörn på några banträffar senaste åren. Pga att jag sedan nyligen bor och jobbar i Oslo en längre tid framöver är det enda rätta (även om det bär emot) att sälja min gamle trotjänare - en icke bankörd BMW320i Touring från 2002. Min goda vän Tobias "Lejban" Nyström tipsade om att lägga upp min annons här, och det är även honom man får träffa om man är intresserad att kika på bilen och kanske till och med köpa den. Bilen finns alltså att kika på i Stockholm. Utgångspris är 36500kr
Mer info: Bensin. 170hk. Har gått c:a 16500mil. Service och oljebyten etc. gjorda enligt rekommendation. Skattad och besiktigad t.o.m. Januari 2015. Rök- och djurfri. Ingår gör också Blockets begagnatförsäkring. Länk till blocket-annons: http://www.blocket.se/vi/55380501.htm *5-växlad manuell låda *Abs/DSC/Antispinn *Ac/Acc klimatanläggning *Airbag förare och passagerare *BMW Business stereo med CD. *Elhissar fram *Elspeglar *Farthållare *Fjärrstyrt centrallås/BMW-larm med alla nycklar *Färddator *M-Sportchassi *Multiratt *Regnsensor *Stolsvärme *Taktrails *Tonade rutor *Värme bakruta *Xenonstrålkastare *Yttertemperaturmätare *Gislaved sommardäck från 2013 på alufälg (som fått sig några repor) Reparationer/delar bytta: Spegelglas backspegel höger fram (2014) Spindelled vänster fram (2014) Signalhorn (tutan) utbytt (2013) Fel/anmärkningar: - Fjärrstyrning från nyckeln krånglar. (Nyckeln behöver bytas ut) - Vindrutetorkare bak trasig. (Behöver ny torkare, och torkarmotorn behöver bytas.) - Dimmigt glas i strålkastare fram - Begynnande rost på insidan motorhuven - Liten buckla på vänster framskärm Kontaktinfo: johann.gustavsson@gmail.com tel: 0736754136
_________________ Johann Gustavsson |
|
|
|
|
![]() |
SÄLJES
|
964 besök totalt |