Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 12922 besök totalt |
_________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||||||
Re:
Good luck Glenn & Co ![]() ![]() Är du nere något 26/9-1/10 Glenn? Vi är ett svensk gäng som är nere då ![]() _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||||||
Re:
Fan också, det skulle jag ju kollat innan... Jaja, som tur väl är så har jag bokat måndagen också, förhoppningsvis blir det lite lugnare då. _________________ Peter Sundström Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 297 varv på Nordschleife |
||||||||
Re:
Det är ju kul även under dessa dagar så länge man inte har amitionen att köra... ![]() Veckan efter verkar betydligt trevligare med VLN på lördagen den 11:e. _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||||||
Re:
Vem åker dit utan ambition att köra??? ![]() ![]() ![]() _________________ Peter Sundström Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 297 varv på Nordschleife |
||||||||
Re:
Förvisso, men under helgdagar som carfreitag och green hell driving days finner iaf. jag det i högre grad avstressande och väsentligt mer underhållande att vara publik än gladiator. ![]() _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||||||
Re:
Ankommer Nürburg i 13 tiden torsdag 2/10. Har ni åkt då?? _________________ Glenn Melbye Clio RS 201 Ringtool "Kirfel edition'' |
||||||||
Re:
Vi åker hem på onsdagen Glenn..... ![]() Men ok, då lämnar vi över till dig ![]() ![]() _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||||||
Re:
Haha, du har en poäng! ![]() Jaja, det får bli vad det blir. Jag tycker att det brukar vara ok ifall man hänger på låset även de dagar med mycket folk. Måndagen kan bli helt ok _________________ Peter Sundström Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 297 varv på Nordschleife |
||||||||
Re:
Det vågar jag nästan garantera. Vi var nere förra året och visst var det mycket folk på helgen, men helt kaos var det ju inte. Det var dock avstängt mycket pga. olyckor. Men måndagen var mycket mycket lugnare, då var det riktigt kul. Lycka till med körningen! ![]() _________________ Fredrik Moberg |
||||||||
|
||||||||
Re:
Hva?? ingen körning :question: Bor også på Lindenhof ![]() _________________ Glenn Melbye Clio RS 201 Ringtool "Kirfel edition'' |
||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 12922 besök totalt |