| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: BMW 135i
|
4254 besök totalt |
|
SÄLJES: Bmw 135i
Tjena alla jag la precis ut bilen på blocket men jag lägger in den här med så alla får chansen att köpa den
Nu är det dags att sälja bilen till någon som har tid att använda den mer än vad jag har. Den är lite banoptimerad och är en dröm att köra. Jag köpte den av första ägaren när den hade gått knappt 3000mil och jag har avverkat resterande ca 1500 mil på de 3 åren som jag har äng den. Bilen är aldrig vinterkörd och har alltid varit avställd i garage med överdrag. Självklart är bilen endast handtvättad! Här kommer en lista på vad som finns och är gjort med bilen Bmw 135i 2008 N54 Utrustning: Läderratt med multifunktion M-sport paket (utvändigt och invändigt) M_sport chassi Regnsensor Xenon Klimatanläggning Cruise control PDC bak Comfort access (nyckellöst system) Armstöd Tonade rutor Avbländande backspegel Sportstolar med stolsvärme Belysningspaket Navigation Professional HIFI Professional DSP (största ljudsystemet) AUX Utvändigt: 1M-Baklyktor Kolfiberdiffus Ögonlock Chassi: 1M-Kardanaxel M3-LSD M3-Drivaxlar M3-Bakvagnsbussningar M3-Wishbones M3-Control arms fram M3-Control arms bak M3-Krängningshämmare fram 28mm M3-Krängningshämmare bak 26mm Millway-Topplagringar Performance skivor fram (slitsade och borrade) Carbotech XP-10 fram Carbotech XP-8 bak H&R Sänkningsfjädrar 18" Mattsvarta Originalfälgar Toyo 888 däck (endast bak just nu) Motor: Wagner Evo2 intercooler Wagner 3" Catless Downpipes N55 Avgassystem "Catless" Cobb Accessport Protuningfreaks E50 500hk+ BMS Intake BMS Charge pipe Tial 50mm BOW BMS oil cooler valve BMS oil catch can BMS modified clutch valve BMS short shift kit (inte monterad, följer med) ALLA originaldelar finns självklart kvar. Bilen körs antingen på e50 eller på bensin. runt ca 450hk på bensin och drygt 500hk på e50. Bilen går bra! MVH/Alexander Westholm
_________________ Aleksandr Westholmskinski |
|
Finns fler bilder på Blocket
http://www.blocket.se/vastmanland/Bm _________________ Stefan Örtengren |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: BMW 135i
|
4254 besök totalt |