| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: e30 kaross med fullbur
|
929 besök totalt |
|
Säljer av projektet då jag köpte körklar bil istället
Länkar även till blocket där det finns fler bilder, dock är den aningen högt prissatt där då folk tror att dom gör en bra affär om du får pruta mycket
Priset här sätter jag till 10000kr, om man räknar på delarna så är man snabbt uppe i det å mer därtill
Bra priser utlovas på övriga delar i samband med köp av bilen
http://www.blocket.se/varmland/Bmw_e E30 320 facelift (sen 88a) Fullbur (finess) Ombyggt elsystem av racemodell, ljus mm är fortfarande inkopplat Fäste för tank, batteri och bränslepumpar i skuffen Rostfri 2x huvudbrytare, 1 i kupén och 1 bak på skuffen Fäste för sportstolar Sprängskydd för koppling på kardantunneln, 4mm plåt som är bultad Stålomspunna slangar till koppling, bromsar Ny slavcylinder för getrag/zf e36 Dörrsidor i alu Relär snyggt placerade handskfacket Skivbromsar runt om Bromsrör uppdragna för att kunna koppla in hydraulisk handbroms Garanterat har jag missat en hel del. Har gått strippen med ca 850whp en gång i tiden. Den som hade bilen då kallar sig stiiv på ppf tror jag
Ingen drivlina alls förutom drivaxlar sitter monterat. Diff finns div olika lösa. Stötfångare, njurar mm finns liggande. Finns även extra dörrar mm samt en kaross att ta delar ifrån ifall nån vill ha det. Fler bilder finns och kan mailas vid seriöst intresse. Följande delar finns att köpa till bilen efter överenskommelse: Komplett m50b25-kit inkl exktraktorgrenrör 328-grenrör E36 motorfästen Lättat m20-svänghjul E36-koppling + svänghjul E30 325- koppling JAZ fuelcell Diff Sportratt med förlängd modell på navet Ställbara topplagringar från millway Nyblästrade/epoxygrundade bärarmar bak Mm mm. Blästrade, epoxygrundade och lackade 51mm fjäderben. Ring, maila eller skicka sms för mer info. Erik Berggren 0738193081 erbe1988@gmail.com
_________________ Erik Berggren |
![]() |
SÄLJES
|
929 besök totalt |