Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
15 besök idag (3696 totalt) |
SÄLJES: BMW Cup, 318is -90
BMW Cup, 318is -90 Racebil Motor/växellåda: Renoverad topp (viktad och balanserad, byggd 2006 av Magnus Årestam) Ny termostat och ny tempgivare -09, Lintek sportluftfilter, nytt avgassystem -05. SBF racekatalysator -08, E36 växellåda med 1:1 på 5:an Ny koppling -06, Bromsad diff 40% - renoverad 2009. Ny tank -2011, delad E30tank Chassi: M3 Bilstein clubsport fjäder och dämpare, powerflexbussningar, 02-depåns ställbara krängningshämmare fram och bak, BMW grp N främre topplagringar med annan camber Bromsar: Original fram med carbotek-belägg i bra skick. Stålomspunna bromsslangar, längsgående bromsrör från 2006 Plasthuv och plastbaklucka, igensvetsad taklucka. Omlackad 2011. Guss-bur, OMP RC-stol (FIA -07), Sabelt 6-punkt (FIA-07) Däck och fälg: 4 orginal kryssekerfälg med Toyo 205/50 r-däck. Fler fälgar medföljer Vagnbok finns, en årsbesiktning och bilen är raceklar. Ring Daniel: 070-6630264 eller Per 070-511 93 50 för mer info. Pris: 33 000 kr Bilen finns i Danderyd ![]() _________________ Daniel Danielsson |
||
Re:
Chansen är överhängande ![]() ![]() Nån som har "regelbok" för bmw-cup så jag vet vad jag får göra och inte göra med den. Alla delar som sitter på kommer givetvis att sparas för att kunna monteras tillbaka ![]() Ni får ursäkta svammel som kanske egentligen inte hör hemma här ![]() _________________ Erik Berggren |
||
Hej!
Finns här: http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. Kontakta gärna reglemente@bmwsc.com om du har frågor! _________________ Patrik Skoog |
||
Re:
Tack ![]() _________________ Erik Berggren |
||
...och jag betalade Lennart för att bygga den
![]() _________________ Dan Byström |
||
Här är lite historik
![]() _________________ Dan Byström |
||
Re:
Tack 😃 perfekt frukostläsning 😃 _________________ Erik Berggren |