Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
8401 besök totalt |
Är lite fundersam på om mina bakdäck håller hela trippen till Ringen om några veckor.
Vem är mest prisvärd på R-däck där nere och var finns vederbörande? Helst R888 eller Kumho. _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||
inga priser i huvet men det är rätt ok. fins en stor däckgubbe nedanför Döttinger macken. Raeder har en del också _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Det är nog detta ställe som Johan tänker på: http://www.tyre-trade-center.de
Det är stort och välsorterat men för att säkerställa ev exotiska dimensioner kanske man skall förhandsbeställa. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
M3 E36 är inte SÅÅ exotiskt vid ringen ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Nej, men det börjar bli allt tunnare med analoga bilar. Det är mycket självkörande digitala playstation-bilar nu. ![]() Sedan menade jag exotiska däcksdimensioner, bara för att man har en simpel M3 E36 kan man ju ha roliga hjul? Franzetti berättade att MPSC i den dimension han vill ha just nu inte tillverkas. Men det är klart, han har ju en lite mer ovanlig M Coupé. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Haha, tack grabbar!
235/40-18 borde gå att uppbringa. Den stora däcksmubben har jag varit hos, då hans priser ok mao. BTW så var den första provkörningen för en timme sedan, verkar ok ![]() ![]() _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||
Du kan kontakta Kumho själva! Dom har en anläggning vid Ringen och har bra priser monterat och klart!
Google it! ![]() _________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||||
![]() ![]() _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||
_________________ Bernt Sjögren Cayman S -06 BTG 8.20 Driftboxad Member of Bongard Sponsors |
||||
Var inte så jag menade Stefan att det skulle vara några problem att hitta R-däck, det är jag lugnt för. Sökte bästa/mest prisvärda gummigubbe. _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||
Tire Trade center i Meuspath har massor med Kumho v70 i lager. Fixar andra däck også på 1 dag. Roland som driver stället är mycket service-minded ![]() Lite billigare enn i Sverige. Lycka till ![]() _________________ Glenn Melbye Clio RS 201 Ringtool "Kirfel edition'' |
||||
montag bis freitag 0830-18. Ej öppet i helger. Kontakta Roland, chefen him-self på tlf +49 2691 9359502 evt Mail info@tyre-trade-center.de Men; i helger er det cash only, da blir det lite dyrare ![]() _________________ Glenn Melbye Clio RS 201 Ringtool "Kirfel edition'' |
||||
Ah! Det vet jag faktiskt inte. Har mest tänkt på deras stora urval. _________________ Stefan Larsson |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
8401 besök totalt |