| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Såld !!!!!! kan ta bort annons
|
6829 besök totalt |
|
http://www.autopower.se/? oppna=/powerborsen/bmw.asp? Id=94628 Här är finns bilder på bilen. Säljes en fin e36 328i med M50B30motor i mycket gott skick. bilen är ej vinter körd.bilen måste sälja på grund av ändrade familjeförhållande, bilen blir utan garage för vinter förvaring. även att intresset har runnit ut i sand. en bli som skulle göra sig på banan fast den var registrerad på vägen. bilen är inte besiktigad denna sommar då familjeförhållandet har tagit energi istället.bilen kan köras från plats om man bortse från att den inte är besiktigad bilen har ett M-chassi och är utrustad med stora M-paketet's interiör som sport stolar i hel skin, stora färd-datorn, farthållare ASC+T tex. efter monterat är följande... Schacs gasdämpare sport-fjädrar fram och husvagns fjädrar bak äkta e91-M-Fälgar 17-8.5 med 255-40-17zr däck alla hjullager är bytta fram och bak automatlåda-sport-uppgraderad(växlar-fort-hårt) 3:15 lamell diff power-flex fram nya yttre spindelleder nya styrstag .äkta walbro bränslepump M50B30 motor dubbla m50iv insugskammar m50iv hydraliska tryckare MLS-packning ny sotnings satts m54b30 vevaxel m50b25iv järn-block m50b25 insug rostfritt sport grenrör rostfritt katalysator rostfritt halv-satts-Ferritta 2 nya lambdasonder bosch 352cc spridare lägger ut den för BUD givning..bara ring för mera information om bilen eller om ni är intresserad av att lägga ett Bud.bilen finns i Karlskrona området Tele 0738201649 / 0455-55845 Mvh Markus Bilder finns i länken överts på annonsen.
_________________ Markus Svensson |
||||||
|
Re: Säljer en BMW e36 328i med m50b30 motor
Om det är många som vill ha specifika dela så går det med bra att ge Bud på det.. En pris ide är 30 utan M-fälgar och Lamell-differential Tele 0738201649 _________________ Markus Svensson |
||||||
|
Re: Säljer en BMW e36 328i med m50b30 motor
Panik å sälja? Kan lägga ett skambud... |
||||||
|
Det verkar helt klart väldigt akut med att få iväg denna bilen
Öppnar budgivningen med 5000 svenska kronor! |
||||||
|
Re:
På den nivån av bud, kan till och med jag vara med och buda..
Men allvarligt ......Vad är en sån motor värd ? _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
|
Re:
Ingen aning, trodde jag du hade stenkoll på
Budet var väl mest menat som en pik eftersom han uppar annonsen varje dag istället för varje vecka som reglerna säger
MEN jag står fast vid mitt bud
|
||||||
|
Re:
Jag kan tänka mej att köpa bilen, om någon köper motor och inredning av mej. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
|
Re:
Det är ju lätt för dig annars att hänga på en manuell ZF låda o ett m20 svänghjul.. är värd ca 2-3000:- för toppen. Insugs kammarna går lätt för 1000:-st.. ARP bultar 1300:- . Vevaxel ca 3-5000:-.. ny vatten pump, transmissions kjedja, vevlager, ramlager _________________ Markus Svensson |
||||||
|
Re:
Det är ju lätt för dig annars att hänga på en manuell ZF låda o ett m20 svänghjul.. är värd ca 2-3000:- för toppen. Insugs kammarna går lätt för 1000:-st.. ARP bultar 1300:- . Vevaxel ca 3-5000:-.. ny vatten pump, transmissions kjedja, vevlager, ramlager _________________ Markus Svensson |
||||||
|
Re:
Motorn passar mej inte alls......men borde ju vara värd en del, liksom inredningen. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
|
Re:
10,5 KSEK men högre går jag inte! Svårt att se vad bilen är i för skick när bilderna e felvända, nackspärr delux!
|
||||||
|
Re:
Blien har gått igenom besiktningen utan problem... den har varit besiktigad varje juni sen den kom i mina ägor. Köpte den hösten 2008. Finns beiktnings papper på den år till år.. där står om att tex yttre spindel behövs byttas så har jag bytt höger och vänster i samma veva. Överst på sidan finns en länk till AutoPower annons sida med rätt vända bilder. Ursäkta för vridningen då annonsen är inlaggd fån mobilen. Annonsen i länken är in laggd fråb datorn. Kolla på liknande bilar som bara är sommar körda så ligger prislappen på ca 45... så jag tycker 30 är ett snällt pris för att bli av med den. Kan tänka mig när liggande bud... men det är en förhandlings fråga för den som är intresserad av att komma o kolla på den. 10 får jag för bara lamell-differentialen och fälgar/däck.. kan damsuga ur e36 o spola av den om så önskas. Det som behövs göras är att spänna handbromsen... backarnna är bytta.. dock smörjde jag spänn skruven så den lättar lite. Ni kan även kolla upp den på transportstyrelsen... fråga på annat fordon så ser ni mera om den. Bilen har inte rullat specielt långt i mina ägor. Den har med stått stilla dom senaste 4 åren _________________ Markus Svensson |
||||||
|
Re:
Erik, den får du iinte köra i cuppenn.. Bara i special
_________________ Fredrik Rapp BMW E21 -78 Toyota Corolla -75 Toyota Supra -84 |
||||||
|
Re:
Om inte annat kan han flytta över den portade toppen med mirafrästa säten i en standard m50b25 om han vill plåga den på bana.. där är ju redan b25 insug, dubbla m50 iv kammar med addapter för aktiv vanos. Mach portat eckstracktor grenrör för mjuk över gång till katalysator biten. Vid aktiv vanos står avgas/insug 1mm öppna vid TDC. _________________ Markus Svensson |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
6829 besök totalt |