| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
BMW 325 ik -87 blir Folkrace bil
|
2 besök senaste veckan (2229 totalt) |
|
Som rubriken lyder så blir den folkracebil Jag köpte denna bil 98 tror jag,använde den till 03 sen har den stått men har startat upp den några gånger sen dess. säljer därför allt som jag inte kommer att ha användning av. skulle även kunna tänka mig att sälja motorn eftersom jag har en bra volvomotor liggande och förra e30 jag byggde hade jag volvomotor i dock vill jag starta upp och kolla skick på motorn innan jag isåfall säljer den. övriga delar är det bara att ge ett bud på säljes om jag ser det som värt att packa och åka och posta det för. säljer heller inga delar som boxar osv så länge motorn är kvar. eftersom jag inte har nån koll på värdet av denna motor så får ni gärna uppskatta det åt mig även om ni inte vill köpa den. MVH Micke Östling 0736109909
_________________ Mikael Östling |
|
Jag fattar ingenting
Är bilen till salu eller är det motorn? Bilen på bild är INTE bilen i fråga utan en helt annan e30? |
|
Ok håller med om att det blev lite luddigt.
Ska alltså bygga folkrace bil av en e30 325a och säljer därför det man inte behöver dvs ex inredning,instrumentering,tank,elhissar,sidorutor mm Kan även tänka mig att sälja motor och elsystem om det ger en slant som motiverar att jag slänger i en dopad b23a istället. bilen är delvis isärplockad därför tog jag bilden från min förra e30 som blev folkracebil _________________ Mikael Östling |
![]() |
SÄLJES
|
2 besök senaste veckan (2229 totalt) |