| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Sparco pro adv
|
4076 besök totalt |
|
Säljes sparco PRO adv Har 2 st helt nya sparco PRO adv som har stått i snart ett år så jag tänkte göra av med dom. Vid snabb affär skickar jag med justerbara underreden oxå. Pris 13000:- för båda Stolarna finns i Kristianstad men kan levereras till Hässleholm eller Karlshamn. Mvh Emil Larsson 0722094099
_________________ Emil Larsson Sponsorer:PRD Motorsport/MH-GTR |
||||
|
|
||||
|
Vill inte förstöra för dig,
Men 2st nya stolar av modellen du säljer, kostar 11 000:- Så kan ju vara därför intresset är lite svalt. Så vida du inte har dom riktiga kolfiber modellen som kostar 25000:- st. Då var de genast ett sjukt bra pris
Mvh _________________ Carl-Fredrik Wernboe' Kör Toyota GT86 Tanu Club challange 81# |
||||
|
Re:
Nej ditt tips boosta ju säker på försäljning! Tummen upp på den FW. På kvittot står det 1575£ st och momsen är inte pålagd. Men hur jag än räknar får jag inte det till 25.000:- Så du får nog plugga på lite innan du ordbajsar på det där viset. Mao dom är helt äkta och köpta på demon tweeks i England.
_________________ Emil Larsson Sponsorer:PRD Motorsport/MH-GTR |
||||
|
Re:
Ord bajsning och ordbajsning. Faktum är att kolfiber modellen går lös på cirkus 3600 dollars i staterna, medans vanliga glasfiber pro advance kostar strax över 5000:- svenska, så viss skillnad i pris är de ju och var mer ett försök till hjälp att du skulle ändra i rubriken, så folk förstår vilken model du säljer och således får en snabb affär. Inte förstöra som sagt, men de fick man ju skit för
_________________ Carl-Fredrik Wernboe' Kör Toyota GT86 Tanu Club challange 81# |
||||
|
Re:
Det är väl klart att ingen tycker om att någon går in i sin säljes-annons ooch påpekar hur mycket lägre priset är på andra ställen. Folk kan ju surfa runt och ta reda på priset själva om de vill. I detta fallet har ju säljaren angivit varifrån han köpt dem dessutom, ännu enklare att själv göra en kostnadsuppskattning. Jag blev nyfiken på vad Demon Tweeks tog för kolfibervarianten: SEK45295.20 enligt deras hemsida, med deras växelkurs samt inklusive moms. _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||
|
Konstigt, jag får 22018.50 SEK/st:
http://www.demon-tweeks.co.uk/motors Låter som ett bra pris! _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||
|
Re:
Oki, jag är ett klantarsle och tog en annan variant på den:
http://www.demon-tweeks.co.uk/motors _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||
|
Re:
Det är nog inte årets modell. _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||
![]() |
SÄLJES
|
4076 besök totalt |