| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Porsche 924 - 79
|
2 besök senaste veckan (7110 totalt) |
|
Hej! Tänkte göra en intressekoll på min Porsche 924 - 79 (4vxl) som jag inte hinner fixa med och inte kommer att hinna fixa med det kommande året. Köpte den av en kille i somras som fixat en del, bl.a bromsar och besiktigat den (så det är drygt två år kvar till nästa gång). Har själv bytt generator och fixat med lite småsaker för att börja göra den banduglig till nästa år, men kommer inte att hinna med detta projektet också vid sidan om allt annat. Skicket är bra, men lacken är sliten och har några tråkiga lagningar. Annars är allt helt ok. Inredningen tycker jag förutom sprickorna i instrumentpanelen är i väldigt bra skick. Om du är intresserad, hör av dig för bilder mm. Jag har ingen brådska med att hitta en ny ägare till bilen, om jag inte hittar rätt köpare så bygger jag själv i långsammare takt än tänkt. Kan även tänka mig ett byte mot en något nyare mindre bil. Hälsningar A _________________ A Eklöw |
|
Hej!
Bilen finns kvar om någon är intresserad innan jag börjar fixa i ordning den för säsongen bäst jag hinner. En hel del nya delar medföljer i så fall! Hör av er med ett PM vid intresse! Även byte kan vara intressant. Hälsningar A _________________ A Eklöw |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
2 besök senaste veckan (7110 totalt) |