| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW E21 318 -76
|
3068 besök totalt |
|
Säljer nu mitt tilltänkta långtidsprojekt pga "förlorad" förvaringsplats. Bilen köptes som fungerande, nästan färdigt bygge med trimmad 2-liters motor, bur (inget godkänt burbygge), lättad och med nya dämpare och R-däck. Tanken var att regga den med allt detta, men killen på bilprovningen tyckte inte att det var ok med den trimmade motorn. Även om han uppskattade det! Tyvärr skar motorn på eftermiddagen, samma dag som besiktningen ägde rum. Därefter har bilen blivit stående. Bilen är absolut inget vrak, men ser tråkig ut som den står idag med en massa damm och smuts efter förvaringen. Den har mestadels stått inomhus, men bor nu på min uppfart. Går att få ordning på om man har en massa kärlek över. Helt klart en bil värd att rädda. Priset? Om jag säger några tusingar så kan väl buden börja "strömma" in..! I princip ALLT är tänkbart byte. MÅSTE hämtas med trailer. Regnummer på bilen är OJJ nio fem åtta. Med vänlig hälsning, Sebastian Nyberg 0733-96 92 45
_________________ BMWSC #718 www.FartFabriken.se Husqvarna Rider 13 -2008 BMW E21 Stillastående projekt. |
||||
|
Asså kan någon berätta för mig att man INTE kan bygga en 320 Grupp2 och få FIA papper på denna. Snälla, jag vill sluta fundera på var jag skall förvara den
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - MSCC | @eddivarvstopp => Instagram - TikTok - Worldpress |
||||
|
Kom igen Eddie, bra objekt för säkerligen rätt pengar! 😉 ja intyga om att karossen är i bra skick 👍👍
_________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se
Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||
|
Re:
Exakt vad som varit min plan hela tiden. Hade jag bara haft nåt vettigt ställe att förvara den på hade jag aldrig någonsin gjort av med den. En riktig entusiast kan därmed få den extremt billigt.
_________________ BMWSC #718 www.FartFabriken.se Husqvarna Rider 13 -2008 BMW E21 Stillastående projekt. |
||||
|
Re:
Jag hatar er...
Har du kollat om man kan få en historisk vagnbok med bilen i grupp2 utförande? _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - MSCC | @eddivarvstopp => Instagram - TikTok - Worldpress |
||||
|
Haha
Välkommen hit närsomhelst.
Nej, det har jag inte gjort. Hann egentligen aldrig komma längre än till drömstadiet
||||
|
Re:
Det är en totalskrotad 2-liters motor. Inget att spara där tyvärr Lådan är femväxlad. Kan inte svara på vad det är för låda.
//Seb _________________ BMWSC #718 www.FartFabriken.se Husqvarna Rider 13 -2008 BMW E21 Stillastående projekt. |
||||
![]() |
SÄLJES
|
3068 besök totalt |